اخبار داغ

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح خبر داد؛

دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بین کارکنان نیروگاه

دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بین کارکنان نیروگاه
بیژن مدبری از دومین مرحله توزیع مواد ضد عفونی و ماسک های بهداشتی بعد از انتشار بیماری کرونا در بین کارکنان نیروگاه مفتح خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن مدبری٬ معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی بین کارکنان نیروگاه اظهارکرد: با توجه به لزوم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهید مفتح و خانواده های کارکنان، دومین مرحله توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان این نیروگاه انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیژن مدبری٬ معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی بین کارکنان نیروگاه اظهارکرد: با توجه به لزوم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهید مفتح و خانواده های کارکنان، دومین مرحله توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان این نیروگاه انجام شد., عصرهمدان,

وی  با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست مدیر عامل محترم نیروگاه افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا در بین پرسنل و خانواده های آنها در اولویت کارهای نیروگاه قرار گرفته است.

,

مدبری بیان کرد: در دومین مرحله از توزیع محلول ضدعفونی کننده بیش از یک هزار بطری یک لیتری محتوی مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و همچنین ۳۵۰۰ عدد ماسک به خانواده های کارکنان اهداء شده است.

,

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در دامه تصریح کرد : پیش از این و در مرحله اول نیز تعداد هزار بطری یک لیتری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان توزیع شده است.

, معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در دامه,  تصریح کرد : پیش از این و در مرحله اول نیز تعداد هزار بطری یک لیتری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان توزیع شده است.,

مدبری خاطر نشان کرد: نیروگاه شهید مفتح علاوه بر تولید برق پایدار و مطمئن، در عرصه مقابله با ویروس کرونا در کنار هموطنان عزیز ایستاده است و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود بیش از هزاران لیتر محلول ضدعفونی کننده را در بین مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ادارات و سازمان ها توزیع کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه