اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

23 نفر از کادر درمانی در سبزوار به کرونا مبتلا شده‌اند

23 نفر از کادر درمانی در سبزوار به کرونا مبتلا شده‌اند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ابتلا 23 نفر از کادر درمانی بیمارستان واسعی سبزوار به ویروس کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نعمت شاهی در گفت‌وگو با صبح توس؛ با بیان اینکه متاسفانه 23 نفر از کادر درمانی علوم پزشکی مبتلا به کرونا ویروس شده و یا مشکوک به ابتلا هستنداظهارداشت: بیمارستان واسعی به عنوان بیمارستان محل درمان مبتلایان به این بیماری درسبزوار در نظر گرفته شده است و این موضوع سبب شده است که کادر درمانی این بیمارستان در خط مقدم درمان قرار گرفته و ضریب ابتلا آنها نیز بالا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ادامه با اشاره به شیوع بالای این بیماری و در خطر بودن کادر درمانی مرتبط با بیماران  تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون چهار  نفر از کادر درمانی بیمارستان واسعی به کرونا مبتلا شدند.

,

وی همچنین با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان های غرب خراسان رضوی را در حوزه درمان تحت پوشش دارد تاکید کرد: همچنین 19 نفر از مجموعه کادر درمانی شامل پزشکان پرستاران کارکنان آزمایشگاه  بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوارمشکوک به کرونا هستند.

,

نعمت شاهی همچنین درخصوص تعداد مبتلایان به این بیماری در سبزوار افزود: تا کنون 141 نفر مبتلا به کرونا ویروس در سبزوار شناسایی شده است که 107 نفر ازاین افراد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه 18نفر از شهروندان نیز تا کنون جان خود را از دست داده اند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به غربالگری بیش از 430هزار نفر در سبزوار درخصوص بیماری کرونا خبرداد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه