اخبار داغ

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

تصمیمات جدید ستاد کرونای استان زنجان اجرایی می‌شود

تصمیمات جدید ستاد کرونای استان زنجان اجرایی می‌شود
خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: تصمیمات جدیدی از سوی ستاد کرونای استان زنجان بر اساس ستاد ملی کرونا، اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای استان زنجان تا 23 فروردین همه واحدهای صنفی استان زنجان تعطیلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی تا 30 فروردین ماه، خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک از 23 فروردین ماه آغاز می‌شود که لیست این واحدها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام می‌شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، فعالیت ادارات با دوم سوم آغاز و یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.
,
 
,
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان افزود: دورکاری به کارمندانی داده می‌شود که همسر یا یکی از وابستگان آنها در حوزه بهداشت و درمان در قالب پزشک و پرستار فعالیت می‌کنند.
,
 
,
مرادی بیان داشت: تاکید اصلی به مردم در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی تا مدیریت کامل بیماری است.
,
 
,
وی با تقدیر از همکاری مردم زنجان در پیشگیری از بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: مردم زنجان در زمینه رعایت مسائل اجتماعی، بهداشت جمعی و فردی همکاری مطلوبی دارند.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: ضروری است مردم با همکاری بیشتر به مدیریت و کاهش ابتلای شهروندان به بیماری کرونا کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه