اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر اصفهان خبر داد:

غربالگری بیش از یک میلیون نفر در ورودی و خروجی‌های اصفهان

غربالگری بیش از یک میلیون نفر در ورودی و خروجی‌های اصفهان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران و نیروهای داوطلب از ابتدای طرح غربالگری تاکنون یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۶۷۷ نفر را تب سنجی و غربالگری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به فعالیت های مقابله با کرونا هلال احمر اصفهان اظهار کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در ۱۲۸ نقطه از ورودی و خروجی های استان اقدام به تب سنجی و غربالگری بیش از یک میلیون و ۳۸۰ هزار نفر در پایگاه های سلامت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر دارای علامت تب در این پایگاه ها شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

,

وی افزود: ۴۲ پرسنل و ۲۰۷ نیروی داوطلب در اجرای طرح غربالگری با جمعیت هلال احمر اصفهان همکاری کردند.

,

هاشمی با دعوت از مردم برای مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران دعوت می شود برای شرکت در پویش مردمی کمک برای مقابله با بیماری کرونا با هلال احمر همکاری کنند.

,

وی با بیان اینکه برای افزایش ظرفیت مراکز درمانی سطح استان و پذیرش بیماران و جلوگیری از شیوع این بیماری مراکز نگهداری و مراقبت از بیماران بهبودیافته بیماری کرونا راه اندازی شده است، اضافه کرد: خیران و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی و درمانی و اقلام غذایی خشک مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این مراکز مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه