اخبار داغ

فرصت‌هایی که به دست می‌آید؛

سهم مدیران تاکسی بیسیم در مهار بحران کرونا

سهم مدیران تاکسی بیسیم در مهار بحران کرونا
کاهش تقاضای سفر با تاکسی بدنبال شیوع کرونا ویروس باعث شد تا رانندگان تاکسی ها از مدیریت خود درخواست بخشش کمیسیون فروردین ماه 99 را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ویروس کرونا، مدتی است که در جهان شیوع یافته و جان هزاران نفر در سراسر دنیا را نیز گرفته است. ایران نیز درگیر این موضوع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با این وجوددر کنار خبرهای تلخ یا ناخوشایند شیوع کرونا در کشور، این روزها شاهد صحنه‌ها و جلوه‌هایی از همدلی، ایثار مردم و نیروهای جهادی در اقصی نقاط ایران هستیم که به جرأت می‌توان گفت در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

,

در مقابل اما پدیده‌هایی در این مدت رخ داده که می‌توان آن را فرصت‌های کرونا ویروس نام نهاد که توانسته چهره دیگری از جامعه ایرانی به نمایش بگذارد.

,

این روزها شاهد ایثار اقشار مختلف مردم هستیم که به صورت مستقل وارد این کارزار شده‌اند و طی این مدت اخیر هشتگ «بخشش اجاره» در فضای مجازی بازخورد فراوانی داشت و در دنیای واقعی نیز موجی از مهربانی و همدلی صاحبان مشاغل و املاک به راه افتاد.

,

صنوف از جمله رانندگان تاکسی هم از لطمه و گزند کرونا در امان نماندند و کساد بازار کارشان معضلاتی را برای این صنف به وجود آورده‌ است و امیداوار چنین سخاوتمندی از مدیران خود هستند.

,

در این روزها کرونایی باید به فکر معیشت رانندگان تاکسی نیز باشیم چراکه کاهش سفر و مسافر به معنای کاهش درآمد رانندگان تاکسی است. مدیران تاکسی بیسم ها باید دقت داشته باشند این طبقه ضعیف از جامعه این روزها که گرانی کمر مردم را خم کرده با سختی کسب درآمد می کنند و  در این گیر و دار کرونایی باید حق کمیسیون تاکسی بیسیم خود را نیز بپردازند.

,

 

,

, ,

بخشش کمیسیون فرودین ماه بر رانندگان تاکسی بیسیم ها و تاکسی تلفنی ها باعث می شود انسان در این روز های سخت هم توشه ای برای سفر آخرت خود جمع آوری کند و هم باعث می شود این صنف سخت کوش که بیشتر آنها را نیز جوانان تحصیل کرده که متاسفانه به دلیل نبود فرصت شغلی اقدام به مسافرکشی می کنند و با شیوع ویروس کرونا در کشور  مدتی است گرفتار کسادی کسب و کار هستند دغدغه ای برای عقب افتادن کرایه ماهانه نداشته باشند.

,

در فصل بحران کرونا و تعطیلی بازار و اماکن کسب و کار باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت کرونا را شکست دهیم.

,

همین موضع باعث شده برخی از رانندگان تاکسی بیسیم در شهر یاسوج از مدیریت خود درخواست بخشش کمیسیون فروردین ماه را داشته باشند.

,

 امیدواریم تا زمان گذر از بحران اقتصادی کرونا ویروس و تعطیلی بازار، همه صاحبان مشاغل همکاری خوبی با هم داشته باشند و با این چنین بخشش های از اجر و ثواب اخروی بهره مند شوند.

,

هر یک از ما باید سهمی در مقابله با بحران کرونا داشته باشد تا بتوان بر این ویروس خطرناک غلبه کرد.

,

این پایگاه خبری بر اساس  رسالت خود هر یک از مدیران تاکسی تلفنی  و تاکسی بیسم ها که اقدام به بخشش کمیسیون رانندگان خود بکنند آن را اطلاع رسانی می نماید تا شهروندان با این افراد خیر و نیکوکار بیشتر آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه