اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد:

توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توسط سپاه در کرمانشاه

توزیع ۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توسط سپاه در کرمانشاه
سردار ریحانی, فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار بسته حمایتی با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: در شرایط کنونی همه گروه‌های بسیج و نیز رده‌ها مشغول فعالیت، کار و تلاش ارزشمند برای پشتیبانی از مردم و نیز مقابله با این بیماری منحوس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: این روزها صحنه‌های بسیار ارزشمندی را می‌بینیم که یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: جنگ ما یک جنگ بی نظیر بود و تنها مختص ارتش و سپاه نبود بلکه همه ملت پای کار آمدند و با حضور همه اقشار سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

,

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز هم شاهد آن هستیم تمام اقشار به ویژه جوانان _که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره بسیار خاصی به آنها در پشتیبانی از انقلاب، دستاوردها، فعالیت‌های اجتماعی، هنری و سیاسی دارند_ پای کار هستند.

, گام دوم انقلاب,

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم این جوانان بسیجی برای تهیه تجهیزات مقابله با این بیماری پای کار آمده‌اند و ماسک، دستکش و تجهیزات پزشکی و… تولید می‌کنند و با یک تفکر و اعتقادات محکم بدون هیچ توقعات مادی کار می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه وضعیتی نسبتاً بهتر در خصوص شیوع این پدیده و مشکلات خاص آن نسبت به استان‌های دیگر دارد و عمده نیروهای داوطلب، بسیجی و خودجوش به کمک مردم آمده‌اند.

,

سردار ریحانی افزود: بخشی از این نیروها در تیم‌های غربالگری کمک به مرکز بهداشت هستند، تیم‌های ارزشمندی که در رفع آلودگی محیط زیست و محلات و… در حال فعالیت هستند، تیم‌هایی برای ساختن تجهیزات پزشکی شب و روز فعالیت می‌کنند و تیم‌هایی هم به دنبال شناسایی افرادی هستند که در این شرایط مشکلات اقتصادی پیدا کردند و کسب و کارشان آسیب بیند.

,

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۴ هزار بسته هر کدام به قیمت حدود ۳۰۰ و یا ۴۰۰ هزار تومان با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و به منظور کمک محرومان توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انشاالله با این انگیزه و وحدت و همدلی کرونا را شکست می‌دهیم و خداوند هم لطف خودش را شامل حال ما خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه