اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید/ ۲۸۲ بیمار مرخص شدند

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید/ ۲۸۲ بیمار مرخص شدند
دهقانی گفت: با مثبت شدن ۱۲ نمونه جدید ابتلا به کرونا شمار مبتلایان در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمددهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نمونه آزمایش در استان انجام شد که ۱۲ نمونه مثبت ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: ۳۶ نمونه آزمایش از ۶۱ آزمایش انجام شده مربوط به افراد بستری و ۲۵ نمونه مربوط به افراد سرپایی بود که از ۱۲ نمونه مثبت ۸ مورد مربوط به افراد بستری و ۴ مورد مربوط به افراد سرپایی بوده است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۲۳۸ نمونه آزمایش در استان انجام شده که ۸۸۷ نمونه منفی و ۳۵۱ نمونه مثبت گزارش شده است.
,
 
,
دهقانی عنوان کرد: از ۳۵۱ نمونه مثبت ابتلا به کرونا ۲۸۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شدند، ۳۶ بیمار بستری و ۳۳ نفر فوت کردند.
,
 
,
وی با بیان این‌که خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشتیم، اظهار کرد: از ۳۶ نفری که بستری هستند وضعیت ۵ بیمار وخیم است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به طرح ملی غربال‌گری، گفت: تا کنون ۲۲۸ هزار و ۶۳۸ خانوار که معادل ۹۲.۷ درصد جمعیت خانوار استان است مورد غربال گری قرار گرفتند.
,
 
,
دهقانی افزود: تا کنون ۷۳۶ هزار و ۶۷۵ نفر نیز معادل ۸۷.۹ درصد افراد استان مورد غربال‌گری فردی قرار گرفتند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۸۰ هزار و ۱۴۷ نفر با مراجعه به سامانه www.salamst.ogv.ir پرسشنامه خود اظهاری وزارت بهداشت را تکمیل کردند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به روز برات در خراسان‌جنوبی و امر قربانی کردن برای اموات، تاکید کرد: هر گونه قربانی خارج از کشتارگاه مورد تایید نیست و نباید انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه