اخبار داغ

اقدامی در جهت کمک به کنترل بیماری کرونا؛

530 قوطی محلول ضدعفونی در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از نصب پمفلت آموزشی تا اهدای شیرخشک

530 قوطی محلول ضدعفونی در سیستان وبلوچستان توزیع شد/از نصب پمفلت آموزشی تا اهدای شیرخشک
فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان از توزیع530 قوطی محلول ضدعفونی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا کووید 19 طی روزهای اخیر 50 بسته بهداشتی و 530 قوطی محلول ضدعفونی بین مردم، نهادها و ادارات مختلف سیستان و بلوچستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی در ادامه از اعزام۲تیم جهت آموزش ونصب پمفلت درجایگاه سوخت خیابان های بعثت وطباطبایی زاهدان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اشاره کرد و افزود: در اقدامی دیگر در جهت کمک به کنترل بیماری کرونا، 10 تیم جهت آموزش ونصب پمفلت درنانوایی ها و آرایشگاه های سطح شهر زاهدان اعزام شدند.
 
,
,

 
, ,
,
این مقام مسئول در ادامه به توزیع محلول ضدعفونی به خواهران بسیجی مشارکت کننده در طرح ملی نقش آفرینی بانوان پرداخت و گفت: توزیع شیر خشک و غذای کمکی بین مردم باهمکاری جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت ودرمان ودفتر بسیج جامعه پزشکی  شهرستان هیرمند از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.
 
,
,
, ,


کمیلی بیان کرد: توزیع 500 برگ پمفلت پیشگیری از کرونا،غربالگری از 36 هزار و 113 نفر شهروند به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایرانشهر با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان و همچنین توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در شهرستان سراوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می باشد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه