اخبار داغ

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه مطرح کرد

حضور سپاه و بسیج در کنار مردم جهت مقابله با ویروس کرونا

حضور سپاه و بسیج در کنار مردم جهت مقابله با ویروس کرونا
سردار حسن‌زاده گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم، مسئولان و نیروهای درمانی حضور دارد تا به لطف خداوند بر ویروس کرونا پیروز شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجیدرضا حسن‌‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت خراسان‌جنوبی گفت: مردم ایران اسلامی در صحنه‌های زیادی حضور پیدا کردند و حماسه‌های بی‌بدلیل و ارزشمندی آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: در خصوص مقابله با ویروس کرونا نیز با اتکا به خداوند و حرکت جهادی توانستیم در جهان سربلند و الگو باشیم و نمونه‌های ارزشمندی ارائه دهیم.
,
 
,
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در سه استان خراسان حضور داشت.
,
 
,
سردار حسن‌زاده افزود: امیدواریم این رزمایش در سرتاسر استان اثرگذار باشد.
,
 
,
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم، مسئولان و نیروهای درمانی حضور دارد تا به لطف خداوند بر ویروس کرونا پیروز شویم.
,
 
,
سردار غلامعلی تناکی فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: آرزوی علو درجات برای شهدای مدافع سلامت و همه درگذشتگانی که به سبب ویروس منحوس کرونا از بین ما رفتند را از خداوند مسئلت داریم.
,
 
,
وی افزود: در پی هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر احتمال حمله بیولوژیکی و ساختگی‌بودن ویروس کرونا، رزمایش پدافند بیولوژیک به حول قوه الهی و با هدف نمایش اقتدار توان عملیاتی و ایجاد آمادگی برای مقابله با تهدیدات بیولوژیکی، سازماندهی، آموزش، تجهیز و بسیج امکانات در حداقل زمان ممکن در تمامی شهرهای استان برگزار خواهد شد.
,
 
,
فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا از تجربیات به دست آمده در ضدعفونی و رفع آلودگی استفاده کرده و یک عملیات و رزمایش هوشمند و برنامه‌ریزی شده به صورت دقیق و جامع طی دو روز در شهرستان بیرجند و هشت روز دیگر در شهرهای دیگر استان انجام دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه