اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

مجوز تولید ماسک n۹۵ در خراسان‌جنوبی صادر شد

مجوز تولید ماسک n۹۵ در خراسان‌جنوبی صادر شد
آهنی گفت: اولین مجوز تولید ماسک n۹۵ در خراسان‌جنوبی از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا آهنی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور انجام اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اولین مجوز تولید ماسک n۹۵ در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی مردم و بخش خصوصی برای ورود به عرصه تولید ملزومات پزشکی یکی از تولید کنندگان ماسک استان اقدام به تولید ماسک n۹۵ نمود که مورد تایید کارشناسان واحد ملزومات و تجهیزات این معاونت قرار گرفت و موفق به اخذ مجوزتولید شد.
,
 
,
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: این کارگاه تولیدی واقع در شهر بیرجند روزانه حدود ۳۰۰ عدد ماسک n۹۵ تولید و جهت عرضه به مراکز درمانی به معاونت غذا و دارو دانشگاه تحویل خواهد داد.
,
 
,
آهنی عنوان کرد: این کارگاه همچنین مجوز تولید گان جراح و لباس کاور آل را از معاونت غذا ودارو اخذ نموده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در زمینه تولید ماسک سه لایه نیز تاکنون چندین مورد مراجعه و ارسال نمونه محصول برای این معاونت داشته‌ایم که تعداد زیادی از آنها حداقل استانداردهای لازم را نداشته و به متقاضیان راهنمایی‌های لازم جهت افزایش کیفیت محصولات ارائه شده است.
,
 
,
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تاکنون از مجموع محصولات ارائه شده، ماسک سه لایه ۱۰کارگاه تولیدی پس از تایید کاشناسان واحد تجهیزات و ملزومات معاونت غذا ودارو موفق به اخذ مجوز تولید گردیده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه