اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد؛

اجرای ۴۰ «سرود انقلابی» در محوطه مجتمع های مسکونی

اجرای ۴۰ «سرود انقلابی» در محوطه مجتمع های مسکونی
علی بقایی با بیان اینکه برنامه های مختلف در مساجد و پایگاه های بسیج بمناسبت نیمه شعبان برگزار می شود، گفت: ۴۰ سرود انقلابی در محوطه مجتمع های مسکونی با رعایت پروتکل های بهداشتی با موضوع انتظار اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان؛ با بیان اینکه در نیمه شعبان برای پویایی و نشاط جامعه آذین بندی فضای بیرونی مساجد انجام می شود، گفت: امروز قبل از اذان مغرب و فردا قبل از اذان ظهر از تریبون مساجد دعای فرج پخش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان؛, برای پویایی و نشاط جامعه آذین بندی فضای بیرونی مساجد انجام می شود، گفت:,

وی افزود: فردا شب قبل از اذان مغرب مولودی و دعای هفتم صحیفه سجادیه از مساجد محلات پخش و در چند محله نورافشانی را در پشت بام مساجد خواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای ۴۰ سرود انقلابی در محوطه مجتمع های مسکونی خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی سرودهای انقلابی با موضوع انتظار اجرا می شود.

,

بقایی با اشاره به اینکه امشب بانگ یا مهدی از پشت بام خانه ها توسط مردم به صدا در می آید خاطر نشان کرد: به مناسبت این ایام بسته های حمایتی و غذایی توسط اوقاف و بسیجیان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

,

وی از پویش سراسری قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان به نیت رفع بلا و مصیبت خبر داد و گفت: فعالان فضای مجازی با دو هشتگ #ادرکنی و #مرا_دریاب در شبکه های اجتماعی مطالب خود را به اشتراک می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه