اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی:

نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی در زمستان گذشته به 5.9 درصد رسید

نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی در زمستان گذشته به 5.9 درصد رسید
عابدی گفت: نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی در زمستان سال 97 حدود 8.4 بود که این عدد در زمستان سال گذشته به 5.9 رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مشیر الحق عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و تحلیل شاخص نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی طی سال 1398، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در زمستان سال گذشته حائز رتبه اول پایین ترین نرخ بیکاری در بین استان‌های کشور را به دست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی که در ابتدای سال 98 صورت گرفت و بر حسب دستوری که استاندار خراسان‌جنوبی در تاریخ 5 فروردین سال گذشته به عنوان پیشران‌های اقتصادی برای دستگاه‌های اقتصادی که به صورت برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بود الحمدلله خراسان‌جنوبی در تابستان سال 98 رتبه بسیار خوبی به دست آورد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: در تابستان سال 97 نرخ بیکاری در خراسان‌جنوبی 9 بود که این عدد در تابستان 98 به 7.6 رسید.
,
 
,
عابدی عنوان کرد: در پاییز سال گذشته نیز با نرخ بیکاری5.4 خراسان جنوبی رتبه اول را در کشور به دست آورد.
,
 
,
وی اظهار کرد: نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی در زمستان سال 97 حدود 8.4 بود که این عدد در زمستان سال گذشته به 5.9 رسیده است.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اعتبار ویژه ملی برای بسیاری از دستگاه های اجرایی استان طی سالهای 97 تا 98 منظور شده است که این در کاهش نرخ بیکاری استان تاثیر گذار بوده است.
,
 
,
عابدی افزود: در سال گذشته چندین شغل جدید ایجاد و چندین شغل تثبیت شده است که همه در کنار هم به کاهش نرخ بیکاری موثر بوده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم نرخ بیکاری در استان از عددی که در حال حاضر است کمتر شود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: اقدامات انجام شده توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل گاز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت برق،جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و  صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی منجر به کاهش نرخ بیکاری در استان شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه