اخبار داغ

فرماندار نیشابور:

نیازمند انسجام و مدیریت امکانات در برابر کرونا هستیم

نیازمند انسجام و مدیریت امکانات در برابر کرونا هستیم
علیرضا قامتی طویل با اشاره به اینکه افزایش بهره‌وری با توجه به شرایط فعلی بسیار ضروری است، گفت: در شرایط حال حاضر کشور حفظ انسجام و مدیریت منابع و امکانات نیاز امروز ما در مقابل این ویروس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قامتی طویل در گفت‌وگو با صبح توس در حاشیه بازدید امروز صبح خود از کارگاه‌های تولید ماسک توسط گروه‌های بسیج و مردمی گفت: یک سری مشخصات در نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب داریم که مولود اندیشه حضرت امام خمینی (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با دعوت از بچه‌های جهادی برای مطالعه اندیشه امام خاطرنشان کرد: دشمن از نگاه نظامی و با کنار هم قراردادند توان، تجهیزات و دنباله ایران وارد نبردی شد که فکر می‌کردند نهایت یک هفته بتوانیم تحمل‌کنیم.

,

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: تمام دکترین حوزه نظامی برآورد کرده بودند که با شروع جنگ حتماً ایران شکست می‌خوردند و در معادلات نظامی کلاسیک این نظر درست بود ولی نظر امام در مورد تشکیل بسیج باعث به هم خوردن تمام معادلات در این موضوع شد.

,

قامتی طویل ادامه داد: این تفکر که کسانی که می‌خواهند از نظام خود دفاع کنند فارغ از اینکه در چه جایگاهی هستند وارد میدان شوند و دشمن بر روی این موضوع حساب نکرده بود، درست است که هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم ولی این تفکر باعث ایجاد اراده جمعی یعنی همین بسیج شد و بسیج به معنای کار جمعی برای دفاع از تفکر خالص یعنی همان تفکر ائمه اطهار است.

,

وی ادامه داد: الآن اگر در بین تمام کشورهای دنیا در بحث مبارزه با کرونا موفق هستیم نتیجه آن تفکر است که در برابر مشکلات تاب‌آوری داریم و با کمک هم مشکلات را پشت سر می‌گذاریم، در هیچ جای دنیا نمی‌بینید افراد سم‌پاش را بر پشت بگیرد و برای سلامتی هم نوع خود به دل خطر برود.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: هر جا خدمت برای خدا بوده است موفق شده است، اقدامات انجام‌شده توسط شما جوانان که بدون هیچ چشم‌داشتی واردشده‌اید بسیار ارزشمند است، محدودیت‌های بسیار زیادی داریم ولی با کمک هم از سد مشکلات عبور خواهیم کرد.

,

قامتی طویل خاطرنشان کرد: دشمنان می‌بینند که مردم کشور ما به خاطر نبود تجهیزات در حال از دست دادن سرمایه انسانی است ولی هیچ دم از حقوق بشر نمی‌زنند و تحریم‌ها را نیز اضافه می‌کند، حقوق بشر زمانی معنا دارد که به نفع آن‌ها باشد.

,

فرماندار نیشابور افزود: باید روی پای خودمان باشیم، روی پای خود بودن نیز بدون اتحاد ایجاد نمی‌شود. یادمان نرود که تا زمانی که به وحدت نرسیم بازدارنده نیستیم، نفاق به روش‌های مختلفی روی داده است و سعی در از بین بردن این وحدت داشته است.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور ادامه داد: افزایش هوشیاری بسیج باعث خواهد شد هیچ سلاحی در برابر آن مقاوم نباشد.

,

وی افزود: افزایش بهره‌وری با توجه به شرایط فعلی بسیار ضروری است، ما الآن وارد جنگ هیبریدی یا چند ساحتی با دشمنان شده‌ایم و کاهش قیمت نفت نیز در این زمینه تحلیل می‌شود، حفظ انسجام و مدیریت منابع و امکانات نیاز امروز ما در مقابل این ویروس با شرایط حال حاضر کشور است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه