اخبار داغ

خانواده شهدای نیشابور پیشرو در توزیع بسته‌های غذایی نیازمندان

خانواده شهدای نیشابور پیشرو در توزیع بسته‌های غذایی نیازمندان
خانواده شهیدان فخریان زاده پس از فوت مادر خود هزینه‌های تعزیه وی را با تهیه بسته‌های غذایی به فقرا تقدیم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، با ورود ویروس کرونا به کشور، بسیاری از افراد و شغل‌هایشان تحت تأثیر قرارگرفته است و با طولانی شدن بازه مبارزه با این ویروس اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها دچار شرایطی شده است که حتی برای رفع نیازهای خوردوخوراک نیز به مشکل خورده‌اند، دراین‌بین افراد زیادی در سطح شهرستان نیشابور با تهیه بسته‌های قضایی به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اما خانواده شهیدان فخریان زاده با فوت مادرشان در این ایام که برگزاری مراسمات تعزیه ممنوع است، از هر بهانه‌ای برای توزیع اقلام مصرفی خانواده‌های نیازمند استفاده می‌کنند.

,

محمدحسین فخریان زاده در گفت‌وگو با صبح توس گفت: پدرم قربانعلی فخریان زاده در سال 61 در منطقه عملیاتی فکه دچار مجروحیت شد و درنهایت در سال 79 به فیض شهادت نائل آمد.

,

فرزند این شهید تأکید کرد: برادرم نیز در سال 64 در عملیات والفجر 9 شهید شد.

,

فخریان زاده خاطرنشان کرد: با فوت مادرم، زهرا فخری به علت محدودیت‌های برگزاری مراسم تصمیم گرفتیم هزینه‌های تعزیه را خرج خانواده‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی شده‌اند کنیم لذا 100 بسته غذایی در روز سوم ایشان توزیع شد و 100 بسته غذایی در روز هفت ایشان که امروز است توزیع خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: تصمیم بر ادامه این توزیع مواد غذایی داریم و حتماً در دیگر مناسبت‌ها این کار را ادامه خواهیم داد.

,

این فرزند شهید ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است این بسته‌ها در منطقه کفکدک و در برخی روستاها که خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار شناسایی‌شده‌اند توزیع گردد.

,

فخریان زاده بیان داشت: در این شرایط اقتصادی که همه مردم که معیشتشان درگیر کار روزمزد است، دچار آسیب فراوان شده است و همه ما وظیفه‌داریم که به همنوعان خود برسیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه