اخبار داغ

تناقض عجیب در آمار اعلامی مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی؛

تاییدیه وزارت بهداشت نتیجه جالبی داد/ کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت!

تاییدیه وزارت بهداشت نتیجه جالبی داد/ کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت!
انتشار آمار تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی پس از تایید وزارت بهداشت، نشانگر کاهش ۲ نفری آمار در یکی از شهرستان‌های این استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردرگمی مسئولان دولتی در ستاد کرونای استانی به دلیل نبود خط مشی مشخص در ستاد کشوری مبارزه با این بیماری، هرروز زوایای جدیدی پیدا می‌ند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

پس از آن‌که روز دوشنبه اعلام شد که آمار استانی پس از تایید وزارت بهداشت و با فاصله یک روزه توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی منتشر می‌شود، زوایای جدیدی از تبعات این تاییدیه‌ها مشخص شد.

,

در اینفوگرافی منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان که مربوط به آمار جزئیات مبتلایان در شهرستان‌ها است، تعداد مبتلایان در شهرستان شاهیندژ با کاهش ۲ نفری مواجه شده و این در حالی است که تعداد مبتلایان شامل تمام بهبودیافتگان، فوتی‌ها و دیگر موارد می‌شود.

,

آمار این شهرستان در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه، ۵۲ نفر اعلام شده است. این در حالی است که مبتلایان این شهرستان در روز یکشنبه، ۵۴ نفر بود!

,

با این حساب، باید مشخص شود که آمار اعلامی تا روز یکشنبه درست بوده یا اینکه پس از تاییدات یا نظارت وزارت بهداشت نسبت به کاهش یا افزایش این آمار اقدام می‌شود؟!

,

اینکه نتیجه آزمایشات طی یک روز با کاهش مواجه شود امری است که نباید همینطور از کنار آن گذشت چراکه دستکاری آمار می‌تواند تبعات بزرگتری برای جامعه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه