اخبار داغ

مسئول یک کارگاه تولید ماسک:

روزانه ۳ هزار ماسک توسط کارگاه های «ستاد مردمی مقابله با کرونا» تولید و توزیع می‌شود

روزانه ۳ هزار ماسک توسط کارگاه های «ستاد مردمی مقابله با کرونا» تولید و توزیع می‌شود
مرتضی عبدالخرسند با بیان اینکه صاحب کارگاه تولیدی ماسک در منطقه سیلو تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار گروه های جهادی بسیجی قرار داده گفت: در این کارگاه ها روزانه سه هزار ماسک تولید و در مراکز بهداشتی و درمانی توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی عبدالخرسند، مسئول یکی از کارگاه های تولیدی ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در کارگاه سیلو هم اقایان و هم بانوان به صورت جهادی فعالیت دارند گفت: روزانه بیش از سه هزار ماسک و ۱۵۰ عدد لباس و گان تولید و توسط ستاد به مراکز درمانی توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

عبدالخرسند با اشاره به اینکه این کارگاه در دوشیفت صبح و بعداز ظهر فعال است افزود: ۱۵ نفر در این کارگاه مشغول به کارند و در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر به صورت روزانه در ۶ کارگاه فعالیت می کنند.

,

وی با تاکید براینکه پارچه مورد نیاز تولید ماسک و لباس از بیمارستان تحویل گرفته شده است تصریح کرد: به صورت رایگان محصولات را تولید و سپس به مراکز درمانی تحویل می دهیم.

,

مسئول این کارگاه ادامه داد: صاحب این کارگاه فضا و تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد و حتی هزینه برق و انرژی را از ما نمی گیرد و این درحالی است که خودش می توانست پارچه را از بیمارستان تحویل و با دریافت هزینه اقدام به تولید محصولات کند.

,

عبدالخرسند با تاکید براینکه همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند خاطر نشان کرد: همه نیروها به صورت جهادی و بدون دریافت هیچ هزینه ای در تلاش هستند تا در راستای شکست دادن کرونا موثر باشند.

,

وی در پایان گفت: ماسک ها در بسته های ۲۰۰ تایی به بیمارستان‌ بعثت تحویل و در آنجا استریل شده و توزیع می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه