اخبار داغ

رئیس صمت رشتخوار خبر داد؛

پلمپ 3 واحد متخلف صنفی در رشتخوار

پلمپ 3 واحد متخلف صنفی در رشتخوار
اسماعیلی ثانی گفت: 3 واحد صنفی متخلف در رشتخوار پلمپ شد و کار نظارت بر تعطیلی و زمانبندی خدمات‌دهی واحدهای صنفی در رشتخوار، با اجرای گشت‌های مشترک به صورت روزانه کنترل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی ثانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ در رابطه با اجرای طرح زمانبندی و تعطیلی صنوف در رشتخوار در راستای مدیریت و کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا ویروس، گفت: در جهت هرچه بهتر اجرا شدن زمانبندی و تعطیلی صنوف غیر ضرور در رشتخوار هر روزه گشت مشترک کارشناسان این نهاد به همراه اماکن عمومی نیروی انتظامی، اتاق اصناف و کارشناسان شبکه بهداشت در جهت خلوت کردن سطح شهر (بازار) و کاهش تردد شهروندان طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای رشتخوار انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه افزود: در همین رابطه نسبت به تعطیلی و زمانبندی خدمات دهی واحدهای صنفی در سطح شهرستان اقدامات لازم انجام شده و در جهت رعایت اجرای این مصوبات گشت های مشترک به صورت روزانه تا اطلاع ثانوی  انجام می شود.

اسماعیلی همچنین از برخورد جدی با متخلفان در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: تعداد 3 واحد متخلف نیز در رابطه با عدم اجرای مصوبات و رعایت نکردن نکات مصوب شده در ستاد پیشگیری از کرونای رشتخوار طی چند روز اخیر پلمب شده است.

,
,
,

رئیس صنعت معدن و تجارت رشتخوار در ادامه در رابطه با فعالبت واحد های تولیدی ماسک در سطح این شهرستان، نیز گفت: با توجه به نیاز مبرم شهرستان در بحث ماسک در جهت تولید این کالای ضروری در شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی نیازی به انجام بروکراسی اداری در این رابطه نخواهد بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه