اخبار داغ

آیت‌الله ممدوحی:

پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر می‌کند

پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر می‌کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که جریان ظهور عظیم‌ترین اتفاق جهان بشریت است، گفت: پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به‌خصوص سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: جریان ظهور یک از عظیم‌ترین اتفاقاتی است که در کره زمین رخ می‌دهد به‌طوری‌که این اتفاق از زمان آغاز خلقت تاکنون در تاریخ مانند نداشته است.

وی ادامه داد: ظهور مهدی موعود زمین را از عدل پر می‌کند به‌طوری‌که فاسدترین نقطه‌ها در جهان تبدیل به مکان‌هایی برای عبادت و راز و نیاز با خداوند می‌شود.

آیت‌الله ممدوحی ظهور حضرت مهدی (عج) را به قیامت تشبیه کرد و افزود: درواقع باید گفت ظهور منجی علم بشریت یک مسئله‌ای شبیه به قیامت است که همه‌چیز عوض می‌شود و عدالت و حق جایگزین ظلم و ستم می‌شود.

وی بر اهمیت خواندن دعا و زیارت در این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: مردم برای این هدیه‌ای الهی که خداوند برای بشریت در نظر گرفته دست به دعا و مناجات بردارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال که به دلیل شرایط کشور و شیوع بیماری امکان برگزاری مراسم‌های دسته‌جمعی نیست، مؤمنان باید در خانه‌های خود دست به دعا و نیایش بردارند.

وی ادامه داد: حضور در پویش‌هایی مانند پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) نیز می‌تواند دل‌ها را به فرهنگ انتظار نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه