اخبار داغ

معاون جایگاه سوخت 115 فرهنگیان مشهد:

وزارت نفت ماسک و دستکش کارمندان جایگاه‌های سوخت را تأمین نمی‌کند

وزارت نفت ماسک و دستکش کارمندان جایگاه‌های سوخت را تأمین نمی‌کند
احمد عرب شاهی گفت: وزارت نفت ماسک و دستکش کارمندان جایگاه‌های سوخت را تأمین نمی‌کند و در تأمین تجهیزات پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برای کارکنانمان مشکل‌ داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عرب شاهی، معاون جایگاه سوخت 115 فرهنگیان مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، در خصوص مشکلات جایگاه‌های بنزین در ایام مبارزه با ویروس کرونا در مشهد، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، تمامی فرآیند سوخت‌گیری توسط تلمبه‌چی های جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: با ابلاغ این دستورالعمل حجم کاری کارمندان ما چند برابر شده است و در واقع این افراد در خط مقدم احتمال ابتلا به ویروس کرونا هستند اما مجاهدانه پای‌کار ایستاده‌اند و اجازه نداده‌اند مردم با کمبودی در بخش سوخت‌گیری مواجه شوند.

,

عرب شاهی با بیان اینکه سوخت‌گیری توسط مشتریان با رعایت موازین بهداشتی و استفاده از دستکش، اشکالی ندارد، گفت: خوشبختانه هر شب جایگاه‌های سوخت در مشهد توسط گروه‌های جهادی بسیج ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و هر دو روز یک مرتبه توسط مأموران شهرداری جایگاه‌های سوخت گندزدایی می‌شوند.

,

معاون جایگاه 115 فرهنگیان مشهد تصریح کرد: پس از اعمال طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مشهد و همکاری مردم جهت ماندن در خانه‌ها، فروش بنزین در جایگاه‌های مشهد حدود40 تا 60 درصد کاهش‌یافته است و اگر بخواهیم میانگین فروش بنزین در ایام نوروز امسال را با سال گذشته مقایسه کنیم، حدود 50 درصد میزان فروش بنزین در مشهد کاهش داشته است.

,

وی با بیان اینکه وزارت نفت ماسک و دستکش کارمندان جایگاه‌های سوخت را تأمین نمی‌کند و در تأمین تجهیزات پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برای کارکنانمان مشکل‌ داریم، گفت: علی‌رغم اینکه پمپ‌بنزین‌ها جزء مناطق پرخطر در خصوص کرونا تشخیص داده شده اما متأسفانه هیچ‌گونه همکاری از سوی وزارت نفت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت تأمین ماسک و دستکش کارمندان جایگاه‌ها انجام‌نشده است و ما مجبوریم تا ماسک و دستکش را از بازار آزاد و از دلالان تهیه کنیم.

,

عرب شاهی خاطر نشان کرد: متأسفانه اگر کارگر من اینجا به دلیل اینکه با افراد زیادی در تماس است، دچار بیماری کرونا شود می‌تواند به افراد زیادی نیز این بیماری را انتقال دهد پس ضروری است تا ماسک و دستکش آن‌ها تأمین شود.

,

معاون جایگاه 115 فرهنگیان مشهد در پایان افزود: از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست داریم تا علاوه بر تأمین ماسک و دستکش جایگاه‌های سوخت، هر چند روز یک‌بار از کارکنان جایگاه‌ها تست‌های کرونا گرفته شود که در صورت ابتلای فرد خاصی از انتقال این ویروس به دیگر افراد جامعه جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه