اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان:

دانشجویان نگران نباشند/در حال رفع مشکلات کلاس مجازی هستیم

دانشجویان نگران نباشند/در حال رفع مشکلات کلاس مجازی هستیم
مرتضی قائمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در تشکیل کلاس های مجازی گفت: در حال رفع مشکلات هستیم و دانشجویان نگران نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور همه مراکز آموزشی تعطیل شد و در این بین قشر دانش آموز و دانشجو در بحث آموزش بسیار دچار مشکل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به همین منظورستاد مبارزه با کرونا به صورت کشوری دستور برگزاری آموزش مجازی علی الخصوص در دانشگاه ها را ابلاغ کرد.

,

ولی این طرح دارای مشکلات فراوانی است. براساس پیام های دریافتی از دانشجویان دانشگاه آزاد همدان این کلاس ها با کمترین کیفیبت برگزار می شود که حهت بررسی بیشتر موضوع گفتگویی با مرتضی قائمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان صورت گرفت.

,

قائمی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های نظری و عملی به صورت مجازی گفت: کلاس های عملی هنوز تعیین تکلیف نشده اند و آموزش مجازی را فقط برای کلاس های نظری برگزار می کنیم.

,

وی به بیان دلایل نبودن کیفیت در برخی کلاس های مجازی پرداخت و گفت: چون سطح خیلی گسترده ای در کشور یکباره شروع شد و زیرساخت ها آماده نبود به تدریج شروع به رفع مشکلات کردند که تقریبا در حال

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در روزهای گذشته ۸۰درصد کلاس ها با موفقیت برگزار شد گفت: برای بقیه کلاس ها هم در حال رفع مشکلات هستیم که بتوانیم کلاس را به صورت آنلاین که دقیقتر هست برگزار کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم اشکلات را رفع کنیم افزود: برخی اشکالات مربوط می شود به کامپیوتر یا موبایل دانشجو و استاد که در حال شناسایی آنها و رفع مشکلات هستیم.

,

قائمی با بیان اینکه  صرفا با یک پی دی اف یا امثال آن نمی شود کلاس برگزار کرد گفت: اگر مشکلات حل شود به طور حتم این کلاس ها به نفع دانشجویان هست و چون ضبط می شوند اگر در آن لحظه نتوانند استفاده کند فایل ویدئویی را می توانند مشاهده کنند.

,

وی با بیان اینکه تا حذف کامل ویروس کرونا در کشوراین روش ادامه دارد گفت: برای جبران کلاس هایی که درهنگام کلاس مشکلی پیش امده از طریق تدریس صوتی آفلاین نقایصش را برطرف می کنیم.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ضمن درخواست از دانشجویان جهت همکاری و صبوری بیشتر گفت: دانشجویان اگر صبور باشند قطعا مشکلات حل می شود، که البته همکاری خیلی خوبی هم از طرف دانشگاه و اساتید صورت گرفته است.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران نباشند گفت: دانشجوها تلاش کنند در کلاس آنلاین باشند و  دانشگاه هم کمک می کند که ترم به خوبی تمام شود و نباید استرس و نگرانی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه