اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

هنر انقلاب اسلامی قوی‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ است

هنر انقلاب اسلامی قوی‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ است
سجاد موسوی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: هنر انقلاب اسلامی قوی‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ انقلابی است که باید هنرمندان از ابزار هنر برای آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک روز هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور نخبگان و هئیت‌های اندیشه ورز از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان پیش‌بینی شد که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این امر محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تبریک 20 فروردین به عنوان سالروز شهادت شهید آوینی، سید شهیدان اهل قلم و روز بسیج هنرمندان، افزود: برنامه‌های متعددی برای هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های هنری به مناسبت 20 فروردین در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل شیوع این بیماری، این امر محقق نشد.

,

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، گفت: تهیه و پخش تیزر به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای معرفی و اشاعه فرهنگ والا و برجسته این هنر محسوب می‌شود که نقش هنرمندان در این زمینه تاثیرگذار است.

,

 

,

*اعتلای جامعه در گرو استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی

, *اعتلای جامعه در گرو استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی, *اعتلای جامعه در گرو استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی,

موسوی بیان داشت: 20 فروردین اگرچه یادآور عروج هنرمند فرهیخته‌ای همچون شهید آوینی است اما می‌توان با استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی، موجب اعتلای فرهنگی جامعه شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: هنر انقلاب اسلامی قوی‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ انقلابی است که باید هنرمندان از ابزار هنر برای آن استفاده کنند.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: هنرمندان متعهد استان زنجان همواره در این عرضه پیشتاز بوده و با زبان هنر و تولید آثار فاخر و ارزشمند گام‌های مثبتی را در این زمینه برداشته‌اند.

,

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: ثبت‌نام هنرمندان داوطلب و گروه جهادی این سازمان برای ضد عفونی محل کار این سازمان و فرهنسگرای امام خمینی(ره)  انجام شد و هنرمندان استقبالی مطلوبی از این موضوع داشتند.

,

 

,

*تولید ماسک توسط انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان

, *تولید ماسک توسط انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان, *تولید ماسک توسط انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از تولید ماسک توسط انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد و گفت: این ماسک‌ها در بین کادر درمانی و اقشار کم درآمد توزیع شد.

,

موسوی از تولید 4 فایل صوتی با صدای هنرمندان مطرح استان زنجان در مورد پویش "در خانه بمانیم :خبرداد و گفت: پویشی نیز به منظور حمایت از معلم دلسوز آستارا از سوی هنرمندان استان زنجان راه‌اندازی شد.

,

وی با اشاره به تولید نمایش رادیویی به دو زبان ترکی و فارسی از سوی انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان، یادآور شد: برگزاری شب شعر از سوی شعرای استان توسط انجمن شعر از دیگر برنامه‌های در زمان حاضر بود.

,

این مسئول با اشاره به دعوت هنرمندان از مردم برای ماندن در خانه، گفت: همه انجمن‌های این سازمان نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه