اخبار داغ

امام جمعه موقت بانه:

پیام نیمه شعبان به پایان رسیدن ظلم و فرج عدالت است

پیام نیمه شعبان به پایان رسیدن ظلم و فرج عدالت است
امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه نیمه شعبان عید امید و شادی و فرج حق و عدالت است, گفت: پیام نیمه شعبان به پایان رسیدن ظلم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا جمال کریمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودیاظهارکرد: در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی اهل سنت برای نیمه شعبان جایگاه بزرگ و پر فضیلت گزارش شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی,
وی افزود: شب نیمه شعبان یا به تعبیری شب برات برترین شب هاست وخداوند متعال در این شب پر فضیلت و رحمت و فضلش را بر بندگان جاری می‌کند و از منت خویش گناهان آن را می بخشد. نیمه شعبان از منظر مسلمانان اهل سنت به شب برات مشهور بوده و اهل تسنن بر این باورند که این شب بزرگ همچون لیالی قدر در تعیین سرنوشت یک سال آینده اثر دارد.
,
 
,
ماموستا کریمی درادامه باتبریک اعیاد شعبانیه  بیان کرد: امامان شیعه در نزد اهل سنت جایگاه رفیعی دارند ،چرا که اهل بیت پیامبر (ص)هستند و اهل سنت ،اهل بیت پیامبر را دوست دارند و به آنها اعتقاد دارند ما در نمازهای خود وقتی که  التحیات می خوانیم همزمان با این که بر پیامبر درود می‌فرستیم برآل پیامبر هم درود می‌فرستیم.
,
 
,
وی درپایان تاکید کرد: ظهور یکی از مسائل مهم است که بین تمام مذاهب اسلام مورد اذعان است، توبه، استغفار خواندن، نماز و گرفتن روزه در ایام نیمه شعبان از اعمال خاصه این ایام می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه