اخبار داغ

امام جمعه موقت همدان:

اگر می خواهید یار مهدی باشید «عجل لولیک الفرج» را از خدا بخواهید

اگر می خواهید یار مهدی باشید «عجل لولیک الفرج» را از خدا بخواهید
حجت الاسلام محمد جوادی گفت: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که “عجل علی ولیک الفرج” را از خدا بخواهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک نیمه شعبان گفت: همه ساله در نیمه شعبان مراسم های بسیار باشکوهی داشتیم و امسال در این وضعیت کرونایی که مردم جهان مبتلا هستند و این فاصله گذاری شدیدقطعا آنچنان مجالسی را کنارهم نمی توانیم داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: پس نصیحت امروز ما این است که باید ازهم فاصله داشته باشیم و درعین حال لازم است که بتوانیم این مراسم معنوی را برگزار کنیم.

,

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امسال با این گرفتاری بسیار سنگینی که جامعه ما درگیر شده ضمن اینکه باید تمام مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت کنیم از سوی دیگر هم از وجود مقدس امام زمان عج هم باید بخواهیم همه مشکلات را از میان بردارد.

,

وی با بیان اینکه مراسمات جشن و مدیحه سرایی ها باید با رعلیت پروتکل بهداشتی برگزار شود گفت: در مساجد جشن و چراغانی هست ولی بدون جمعیت جشن خواهند گرفت.

,

جوادی گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که با وجود این فاصله های اجتماعی پیوندها قلبی بین ما و همچنین بین ما و ولی عصر(عج) محکم تر از سالهای قبل باید باشد وهرکسی سعی کند به تنهایی اعمال نیمه شعبان را انجام دهد .

,

وی اظهار کرد: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که "عجل علی ولیک الفرج" را از خدا بخواهیم.

,

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر آن وجود مقدس با آن دعای ما بیاید یک قدم او تمام این مسائل را از میان برمی دارد و نه فقط مومنین بلکه بشریت و همه مستضعفین از این گرفتاری ها نجات پیدا می کنند.

,

وی تاکید کرد: پس یکی از کارهای خوب دعا برای سلامت و بعد از سلامتش دعا برا فرج امام زمان عج  است که همه ما باید انجام دهیم و این دعا سبب می شود فرجش نزدیک و با فرج او هم همه این مشکلات از میان برداشته شود.

,

جوادی با تاکید بر ضرورت شناخت امام زمان عج گفت: دعا لازم است اما ما پیش از اینکه دعا کنیم باید شناخت کامل از این حضرت داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: شناختی اگر داشته باشیم و این شناخت به حد کمال برسد اول به شناخت مهدوی رسیدیم و اگر درست حضرت را شناختیم یاور مهدی خواهیم شد و اگر یاور مهدی شدیم انشالله به مساله دیگر با مهدی خواهیم شد، خواهیم رسید.

,

امام جمعه موقت همدان افزود: شناخت مهدی، یاور بودن برای مهدی و با مهدی بودن بسیار مهم است، زیرا اگرشناخت نداشتم باورنخواهم داشت و اگر باور نداشتم قطعا یاور نخواهم شد.

,

وی در پایان تاکید کرد: لذا از خداوند می خواهم شناخت ما از امام زمان عج را روز افزون کند تا بتوانیم یاورش باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه