اخبار داغ

هواشناسی خبر داد:

هشدار به سطح نارنجی رسید؛ احتمال طوفان لحظه ای در اصفهان

هشدار به سطح نارنجی رسید؛ احتمال طوفان لحظه ای در اصفهان
هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی برای احتمال وقوع طوفان لحظه ای و توصیه های لازم را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ اداره کل هواشناسی امروز در پی رخدادهای جوی اطلاعیه ای صادر کرده است. در این هشدار نارنجی آمده است: وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه ای از روز جمعه مورخ 22/ 1 / 99 و شدت پدیده در روز شنبه را در پی خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,

هواشناسی همچنین وزش باد شدید و طوفان لحظه ای را به عنوان مخاطره این روزها معرفی کرد. این طوفان لحظه ای در روز جمعه برای مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان و در روز شنبه برای اکثر مناطق استان و شدت در نیمه جنوبی و شرق پیش بینی شده که همان روز شنبه هم به پایان خواهد رسید.

,

شکستن درختان فرسوده و کهنسال، آسیب به سازه های موقت، احتمال وارد آمدن خسارت به تأسیسات شهری و روستایی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی در نیمه جنوبی و شرق استان به ویژه در روز شنبه از آثار این مخاطره خواهد بود. هواشناسی توصیه ای مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی و به حداقل رساندن آنها صادر کرده است.

,

همچنین جمعه و شنبه هوایی نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود. از امروز تا شنبه هم کیفیت هوا سالم است. از طرفی توصیه می شود تا اوایل هفته آینده به دلیل بارش های رگباری و رعدوبرق و وزش باد شدید توصیه می شود تدابیر لازم جهت کار در ارتفاع و داربست اندیشیده شود. همچنین از انجام بتون ریزی در هوای آزاد و محیط در هنگام بارندگی خوداری شود.

,

برای امروز در اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد، تیران، دهق و علویجه، داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان، بویین میاندشت، اردستان، نطنز، مبارکه، شهرضا، دهاقان، زرین شهر، نایین، ورزنه، فرودگاه، خور و بیابانک و چوپانان احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

,

بارش 24 ساعت گذشته استان اصفهان تا ساعت ۱۰ صبح  روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه بدین شرح است:

,

کاشان ۳۴.۶ – نطنز ۲۵.۵ – اردستان ۲۲.۲ – نائین ۱۷.۲ – ورزنه ۱۶.۵ – خوانسار ۱۵.۳ – میمه ۱۰ – اصفهان ۶.۱ – مورچه خورت ۴.۷ – گلپایگان ۴.۷ – دهق ۴.۵ – چوپانان ۳.۹ – نجف آباد ۳.۹ – دهاقان ۳.۷ و شهرضا ۱.۸ – بوئین میاندشت ۱.۴ – خوروبیابانک ۰.۹ – چادگان ۰.۱ و زرین شهر ۰.۱ میلیمتر

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه