اخبار داغ

رکود ۳۰۰ درصدی بازار موبایل

رکود ۳۰۰ درصدی بازار موبایل
رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از رکود 300 درصدی در حوزه موبایل نسبت به شب عید سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گفت و گو با میزان:حسین غروی رام رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به وضعیت بازار موبایل اظهار کرد:با وجود افزایش واردات موبایل در دی ماه به دلیل شیوع کرونا میزان فروش موبایل در بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رکود ۶۰ درصدی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد:تعطیلی کسب و کار‌های غیرضروری در استان تهران به دلیل قطع زنجیره کرونا اقدام مثبتی است، اما ادامه این شرایط به اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کند.

,

وی افزود: به دلیا عدم امکان واردات کالا از دبی، عراق و سایر مبادی دیگر، واردات این شرکت‌های فعال از ۲۰ اسفند به صفر رسیده است و فروشندگان موبایل و تجهیزات جانبی نیز با رکود ۳۰۰ درصوی مواجه شدند.

,

غروی رام عنوان کرد: مشکلات مربوط به مالیات و مهلت پرداخت به فعالان این حوزه تا ۳۰ فروردین نیازمند بازنگری دارد.

,

به گفته وی؛ رونق بازار موبایل در ایام قرنطینه اهمیت ویژه‌ای دارد و بسیاری از مشاغل و حرفه‌ها نیز در بستر تلفن‌های همراه شکل گرفته است.

,

رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل عنوان کرد:تدابیر اتخاذ شده اقتصادی برای برون رفت از بحران کرونا بیش از آنکه یاری دهنده باشد، دردسر ساز شده است و در صورت ادامه وضع موجود باید منتظر سیل چک‌های برگشتی فعالان این حوزه باشیم.

,

وی ادامه داد:بازار تلفن همراه نقش مهمی در گردش مالی و رونق اقتصادی کشور دارد و نیاز است دکلت به این بخش مولد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

,

منبع: میزان

انتهای پیام

 
,

منبع: میزان

,

انتهای پیام

,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه