اخبار داغ

کارشناس امور خانواده مطرح کرد؛

قرنطینه موجب تقویت ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده ها شده است

قرنطینه موجب تقویت ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده ها شده است
زهرا احمدزاده کارشناس امور خانواده اعلام کرد: با بیان اینکه با قرار گرفتن در ایام در خانه ماندن، فرصت انس و الفت بین خانواده ها بیشتر فراهم شده است، افزود: قرنطینه شرایطی را به وجود آورده است تا افراد خانواده مدت بیشتری را در کنار هم باشند و همین موضوع موجب تقویت ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هرا احمدزاده کارشناس و مشاور امور خانواده در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: ایام قرنطینه جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بهترین فرصت برای برقراری انس و الفت در بین خانوده ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

وی با بیان اینکه با قرار گرفتن در ایام در خانه ماندن، فرصت انس و الفت بین خانواده ها بیشتر فراهم شده است، افزود: قرنطینه شرایطی را به وجود آورده است تا افراد خانواده مدت بیشتری را در کنار هم باشند و همین موضوع موجب تقویت ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده ها شده است.

,

کارشناس و مشاور امور خانواده با بیان اینکه هر چقدر میزان حضور اعضای خانواده در کنار هم بیشتر باشد، به حل مسائل درون خانواده‌ای کمک می‌کند، گفت: گفت‌وگو اعضای خانواده در کنار هم می‌تواند باعث افزایش اطمینان، صبوری، آرامش و کاهش استرس و افسردگی اعضا شود.

,

احمدزاده تصریح کرد: در هنگام قرنطینه افراد می‌توانند تفاهم بیشتری را در کنار هم کسب کنند و قاعدتا این امکان فراهم می‌شود که اختلافاتشان را کم کنند.

,

وی گفت: محبت کردن والدین به فرزندان در ایام به تبع ارتباط بیشتر والدین با فرزندان خود بیشتر می شود که همین عامل نقش موثری در تحکیم بین اعضای خانواده دارد.

,

کارشناس امور خانواده ادامه داد: در شرایط کنونی افراد می‌توانند فرزندانشان را به روابط خانوادگی دعوت کنند و فرصت‌هایی را اختصاص دهند تا بتوانند با فرزندانشان وارد گفت‌وگو‌های طولانی شوند و در زمان‌ بیکاری بازی‌هایی را طراحی کنند و با فرزندانشان انجام دهند؛ تا از این شرایط سخت به خوبی عبور کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه خانواده اساسی ترین نهاد اجتماعی است و در دین مبین اسلام هم از ارزش خاصی برخوردار است ، بیان داشت: ایام قرنطینه موجب افزایش تکریم زن و شوهر می شود که می تواند الگوی خوبی برای فرزندان باشد.

,

احمدزاده بر ضرورت استفاده از القاب مناسب و رعایت احترام متقابل بین زوجین تاکید کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند: "هر زنی که به شوهرش احترام کند خوشبخت و سعادتمند می‌شود".

,

وی در پایان سخنان خود گفت: اتحاد بین خانواده ها در ایام قرنطینه نقش موثری در مقابله با ویروس کرونا داشته که قابل تقدیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه