اخبار داغ

آخرین اخبار کرونا در آذربایجان‌شرقی؛

72 درصد مبتلایان از بیمارستان مرخص شدند/ افزایش فوتی‌ها به 266 نفر

72 درصد مبتلایان از بیمارستان مرخص شدند/ افزایش فوتی‌ها به 266 نفر
صومی گفت: 72 درصد از مبتلایان به کرونا در استان از بیمارستان مرخص شدند و بیشتر فوتی‌ها کسانی بودند که با وخیم شدن حالشان به بیمارستان مراجعه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به به نقل از آناج، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شب گذشته در بخش خبری ساعت 23 در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: با افزایش 268 نفری به تعداد مبتلایان در 48 ساعت گذشته در مجموع 2 هزار و 859 نفر در استان مبتلای قطعی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به فوت 48 نفر از مبتلایان به کرونا در 48 ساعت گذشته گفت: با این ترتیب جمع کل فوتی‌های کرونا به 266 نفر رسید.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه مراکز درمانی 16 و 24 ساعته در استان فعال هستند، عنوان کرد: اکثر فوتی‌های کرونا کسانی هستند که با وخیم شدن حالشان و پیشرفت بیماری به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

,

وی در خصوص تعداد مراجعان از ابتدای اسفند ابراز داشت: از ابتدای اسفند 6 هزار و 400 نفر با علائم حاد تنفسی به مارکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد 80 درصد از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

,

صومی در پایان با اشاره به آلودگی تمام شهرها و محلات یادآور شد: کمترین میزان ابتلا مربوط به داخل منازل است و بیشتر افراد در خارج از منزل آلوده شدند. البته خوشبختانه 72 درثد مبتلایان به کرونا از بیمارستان مرخص شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه