اخبار داغ

مدیرکل اداره غله استان زنجان خبر داد؛

توزیع سهمیه برنج و شکر ماه رمضان در استان زنجان

توزیع سهمیه برنج و شکر ماه رمضان در استان زنجان
مدیرکل اداره غله استان زنجان از تخصیص سهمیه برنج و شکر ماه رمضان استان زنجان خبرداد وگفت: این اقلام به اندازه کافی در انبارهای زنجان وجود دارد و در ایام ماه مبارک رمضان وارد بازار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تخصیص برنج و شکر مورد نیاز استان زنجان اظهار کرد: این اقلام در انبارهای استان ذخیره شده و در ایام ماه مبارک رمضان در باراز عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: میزان اقلام برنج و شکر در انبار ذخیره بوده و در ایام ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در این کالاها در سطح استان نخواهیم داشت.

,

مدیرکل اداره غله استان زنجان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه افزایش قیمت خرید تضمینی در افزایش قیمت ماکارونی تاثیر گذار است یا نه بیان کرد: قیمت خرید گندم از کشاورزان افزایش یافت و به 2 هزار 500 تومان رسید.

,

وی با تاکید براینکه قیمت فروش گندم سال گذشته برای صنف صنعت اعم کارنجات کیک و کلوچه، ماکارونی و غیره هر کیلوگرم یک هزار و 800 تومان بود عنوان کرد: امسال این میزان به 2 هزار و 700 تومان رسیده است.

,

ایزدی با بیان اینکه قیمت خرید گندم امسال در ابتدا 2 هزار و 200 تومان تعیین شده بود گفت: قیمت اصلاحی را بعد از مدتی اعلام کردند که قیمت نهایی 2 هزار و 500 تومان تعیین شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر خرید گندم در استان‌های جنوبی آغاز شده و براساس قیمت مصوب انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه