اخبار داغ

مدیر پروژه 45 متری یاسوج خبر داد؛

تملک 80 درصد زمین های پروژه 45 متری شرف آباد یاسوج

تملک 80 درصد زمین های پروژه 45 متری شرف آباد یاسوج
پور ابراهیمی گفت: 80 درصد تملک زمین ها انجام شده است که اگر بخواهیم آن را به متر مربع حساب کنیم تفریبا225هزار متر مربع کار تملکی با صاحبان زمینها انجام شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس پروژه 45 متری شرف آباد برای اتصال جاده یاسوج – اصفهان به بلوار مقاومت و امتداد آن به پل سوم بشار و جاده مختار یکی از پروژه های مهم و راهبردی شهر یاسوج است که می تواند گره گشای بار ترافیکی پایتخت طبیعت ایران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در بازدید میدانی شهردار یاسوج و معاونین وی از این پروژه آخرین وضعیت این پروژه بررسی شد.

,

فرزاد پور ابراهیمی مدیر این پروژه گفت:80 درصد تملک زمین ها انجام شده است که اگر بخواهیم آن را به متر مربع حساب کنیم تفریبا225هزار متر مربع کار تملکی با صاحبان زمینها انجام شده است و برای 20درصد دیگر نیز با صاحبان زمین ها در حال رایزنی هستیم.

,

وی گفت:در حال حاضر در بخش هایی از این پروژه به طول 1000متر جدول گذاری انجام و زیر سازی شده است وآماده بیس و آسفالت است که به همین خاطر از ادارات آب، گاز و مخابرات نیز استعلام گرفته شده است که قبل از شروع آسفالت ریزی کارهای لوله گذاری و انشعابات را انجام دهند تا نیازی به حفاری مجدد نباشد.

,

پور ابراهیمی افزود: در حال حاضر تمام دستگاه هایی که در این پروژه باید مشغول فعالیت شوند ساماندهی شده اند و از امروز عملیات این پروژه انجام می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه