اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

جمع آوری 100 میلیون تومان کمکهای مردمی در کردستان/توزیع بسته های حمایتی در بین 600 خانوار نیازمند

جمع آوری 100 میلیون تومان کمکهای مردمی در کردستان/توزیع بسته های حمایتی در بین 600 خانوار نیازمند
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس از جمع‌آوری 100 میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب رزمایش کمک مونانه در استان خبر داد و گفت: این کمک‌های جمع‌آوری شده در بین 600 خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بتول سرکانی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: بسیج جامعه زنان کردستان با شیوع ویروس کرونا در سطح استان هم پای مردم خدماتی را ارائه کرده است و با اعلام رزمایش سراسری کمک مومنانه همچنان در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند «عده‌ای از افراد هستند که در این شرایط حقیقتاً زندگیشان به سختی می‌گذرد، چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا؛ که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ خوشی را در ذهن‌ها از امسال خواهد گذاشت.»

,

وی خاطرنشان کرد: لذا در این راستا سپاه بیت المقدس همزمان با سراسر کشور رزمایش کمک مومنانه را آغاز کرد که بسیج جامعه زنان کردستان هم در حال اقدام و تلاش در راستای اهداف این رزمایش است.

,

وی گفت: با فراخوان فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها، توجیهات لازم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری که در سخنرانی نیمه شعبان داشتند با رمز مبارک یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی فعالیت‌های خود را آغاز کردند که مرحله نخست آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مرحله  بعدی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خاطر نشان کرد: در این راستا اقداماتی از جمله تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند توسط فرماندهان پایگاه‌های محلات، فعال کردن پایگاه‌های مقاومت و جمع اوری کمک‌های مردمی نیازمند با توجه به اولویت قرار دادن زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش قرار دادن آنها و شناسایی الگوهای موفق تشکیل شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر 100 میلیون تومان برای کمک مومنانه به 600 خانوارجمع آوری شده است که این کمک‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان اضافه کرد: امیدواریم با کمک و همدلی همه مردم و مسئولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی را برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکارشده در اثر کرونا جمع‌آوری کنیم.

,

سرکانی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت‌های هیئت امنا و خیرین محله در برای توزیع عادلانه کمک‌های مومنانه در بین افراد نیازمند استفاده خواهد شد گفت: از ظرفیت‌های گروه جهادی، حلقه‌های صالحین و گردان‌های کوثر نیز استفاده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه