اخبار داغ

در گفتگو با رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه مطرح شد؛

جمع‌آوری بیش از 700 کیلوگرم مواد تاریخ مصرف گذشته در شهرستان+ تصاویر

جمع‌آوری بیش از 700 کیلوگرم مواد تاریخ مصرف گذشته در شهرستان+ تصاویر
طیب زادگان گفت: از نیمه دوم فروردین ماه جاری تا کنون بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی، تاریخ مصرف گذشته، فاقد پروانه بهداشتی و پروانه ساخت توسط گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، تاریخ مصرف برخی از اجناس به پایان رسیده و بسیاری از آن ها از جمله مواد غذایی و خوراکی بسیار اهمیت داشته و استفاده از آن ها ممکن است موجب بروز مسمویت های غذایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین راستا گروهی از کادر بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه برای بررسی وضعیت این مواد تاریخ مصرف گذشته در بازار کهگیلویه اقداماتی را انجام داده اند.

,

محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در همین رابطه در گفت و گو با خبر نگار صبح زاگرس گفت: از نیمه دوم فروردین ماه جاری تا کنون بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی، تاریخ مصرف گذشته، فاقد پروانه بهداشتی و پروانه ساخت توسط گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد.

,

طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: از نیمه دوم فرودین ماه جاری تاکنون بیش از یک هزار مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان کهگیلویه صورت گرفته که طی همین مدت بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد.

,

وی افزود: از نیمه دوم فروردین ماه جاری و در راستای تشدید نظارت های گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه بیش از ۲۰۰لیتر الکل صنعتی که تحت عنوان الکل طبی در اماکن توزیع مواد غذایی این شهرستان به فروش می رسید کشف و جمع آوری شد.

,

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه به تعطیلی بیش از ۲۰مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی همین مدت اشاره کرد و گفت: از نخستین ساعات آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند گشت های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه با راه اندازی اکیپ های ویژه بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در اصنافی که مجاز به فعالیت می باشند نظارت دقیق و شبانه روزی داشته و در صورت مشاهده مورد یا مواردی از عدم رعایت نکات بهداشتی مرتبط، نسبت به تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام خواهند نمود.

,

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه