اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

آمار مبتلایان به کرونای کهگیلویه و بویراحمد از مرز 300 نفر گذشت

آمار مبتلایان به کرونای کهگیلویه و بویراحمد از مرز 300 نفر گذشت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و ششمین روز از فروردین ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  پرویز یزدان پناه گفت: از 193 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران؛ 3 مورد مثبت گزارش شده که شامل 2 بیمار مرد از شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد از شهرستان چرام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از 96 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه پارس شیراز نیز 5 مورد مثبت اعلام شد که شامل 3 بیمار مرد و 1 بیمار زن در بویراحمد و 1 بیمار مرد در شهرستان دنا بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: از مجموع 46 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج؛ 2 مورد مثبت شامل 2 بیمار زن در گچساران گزارش شده است.

,

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه همه این نمونه ها از افراد مشکوک با علائم مشابه صورت گرفته است، ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان از ابتدا تاکنون به 309 بیمار رسید.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان از مسئولین محترم وزارت بهداشت در شرایط فعلی مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

,

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه