اخبار داغ

تخریب راه ارتباطی 100 خانوار/ جاده ای که به دره سقوط می‌کند

تخریب راه ارتباطی 100 خانوار/ جاده ای که به دره سقوط می‌کند
جاده خیابان ساحلی تلخسرو از دو نقطه در حال سقوط به دره است و اگر این گونه پیش رود به همین زودی راه ارتباطی بیش از 100 خانوار با جاده اصلی قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ خیابان ساحلی تلخسرو در مرز میان سرآبتاوه و تلخسرو که در 10 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد، تنها خیابان خاکی در سرآبتاوه و تلخسرو  محسوب می شود، گویا نه مسئولان تلخسرو و نه سرآبتاوه آن را در منطقه خود نمی دانند، هر چند که تمام راه های فرعی این خیابان اصلی آسفالت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 یک رودخانه از کنار این خیابان اصلی رد می شود، رودخانه ای که حریمش در برخی مناطق خیلی مشخص نیست و این جاده و خیابان به مرور زمان و با هر بارندگی در حال تخریب است.

,

 جاده خیابان ساحلی تلخسرو در دو بخش در حال شسته شدن و رفتن به سمت رودخانه است که با وجود بارندگی ها روز به روز این تخریب در حال افزایش است و اگر این گونه پیش رود به همین زودی راه ارتباطی بیش از 100 خانوار با جاده اصلی قطع خواهد شد.

,

 از طرفی وضعیت این جاده باعث ایجاد خسارت زیادی به خودروها و نارضایتی شدید مردم شده است، اینکه چرا در 10 کیلومتری مرکز استان وضعیت یک خیابان 100 متری باید اینگونه باشد جای سوال  دارد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه