اخبار داغ

نماینده مردم تبریز مطرح کرد؛

2/7 میلیارددلار برای واردات کالاهای غیرضروری/ ارز 4200 تومانی صرف واردات غذای سگ و گربه شده بود

2/7 میلیارددلار برای واردات کالاهای غیرضروری/ ارز 4200 تومانی صرف واردات غذای سگ و گربه شده بود
سعیدی گفت: 2700 میلیارد دلار برای واردات کالاهای غیر ضروری اختصاص داده شده بود، کالاهایی از جمله، نخ دندان، عروسک، غذای سگ و گربه، لامپ، تشک تختخواب و ... مواردی بودند که این مقدار ارز برای واردات آن‌ها اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به گزارش دیوان محاسبات کشور درباره برخی تخلفات اقتصادی اظهار داشت: در گزارش دیوان برخی مصادیق تخلفات اقتصادی عنوان شد که قابل توجه و تامل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت:  ارز 4200 در اختیار برخی افراد قرار گرفته است تا کالای اساسی برای کشور وارد کنند، کالاهایی که قرار بود وارد شوند نه تنها وارد نشده بلکه ارز اختصاص یافته هم معلوم نیست در کدام منابع صرف شده است.

,

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه بیش از 22 شرکت بزرگ ثبت سفارش داشتند خاطرنشان کرد: 2 میلیارد دلار دلار ارزش ثبت سفارش این شرکت‌ها بود، همچنین 99 فقره ثبت سفارش به ارزش 5 میلیون دلار هم مجزا انجام شده بود که هنوز مشخص نیست این کالاها چرا وارد کشور نشدند.

,

وی با بیان اینکه دادستانی دیوان محاسبات در مرحله اول به این جرائم رسیدگی می‌کنند، تصریح کرد: گزارش مکتوب دیوان آماده و منتشر شد، پرونده‌ها به قوه‌قضاییه ارجاع و منتظر رسیدگی هستیم، البته طبق توافق قبلی که با قوه قضاییه انجام شده پروندذه‌های ارزی خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی خواهد شد، مقصران باید به صورت قطع مورد بازخواست و مجازات قرا ربگیرند.

,

سعیدی ادامه داد: 2700 میلیارد دلار برای واردات کالاهای غیر ضروری اختصاص داده شده بود، کالاهایی از جمله، نخ دندان، عروسک، غذای سگ و گربه، لامپ، تشک تختخواب و ... مواردی بودند که این مقدار ارز برای واردات آن‌ها اختصاص یافته است، باید از دولت پرسید مگر این موارد در داخل کشو.ر تولید نمی‌شود؟ در حالی که کمر بسیاری از مردم زیر بار تلاطمات اقتصادی خم شده چه ضرورتی برای واردات غذای سگ و گربه وجود دارد؟

,

نماینده مردم تبریز، با اشاره به لزوم پاسخگویی دولت به این مسائل یادآور شد: گزارش تفصیلی دیوان محاسبات برای سران  سه قوه ارسال شده است، مسئولانی که عمدا یا سهوا در این کار دخالت داتند، به قطع یقین خائن به ملت و کشور هستند، باید مجازات شده و مایه عبرتی برای سایرین شوند، جزئیات این گزارش اگر آماده شود خواهیم دید کدام جریانات و افراد در پشت پرده این قضایا حضور دارند، افراد به اصطلاح ژن خوب و برخی آقازاده ها همیشه یک طرف این قضایا می‌باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه