اخبار داغ

ترقی مطرح کرد؛

ضرورت افزایش سطح تولیدات مواد غذایی در سال جهش تولید

ضرورت افزایش سطح تولیدات مواد غذایی در سال جهش تولید
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در سال جهش تولید باید اولویت نخست کشور، سرمایه‌گذاری در صنعت تولید مواد غذایی باشد تا به خودکفایی در این حوزه دست یابیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: در سال جهش تولید باید اولویت نخست کشور، سرمایه‌گذاری در صنعت تولید مواد غذایی باشد تا به خودکفایی دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
ضرورت توجه به تولید مواد غذایی، شرکت‌های دانش‌بنیان و پرهیز از خام‌فروشی در سال جهش تولید
,
وی گفت: همچنین سرمایه‌گذاری برروی شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت صنایع پتروشیمی با هدف مقابله با خام‌فروشی اولویت‌های دوم و سوم در سال جهش تولید باید باشند.
,
 
,
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که متأسفانه چندین سال است که خام‌فروشی مواد نفتی در کشور انجام می‌شود، یادآور شد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از خام‌فروشی فاصله گرفت تا موادی که در پتروشیمی‌ها تهیه می‌شوند را با ارزش افزوده بالا به فروش برسانیم.
,
 
,
سرنوشت ۴.۸ میلیارد دلار
, سرنوشت ۴.۸ میلیارد دلار, سرنوشت ۴.۸ میلیارد دلار,
ترقی با اشاره به مشخص نبودن وضعیت ۴.۸ میلیارد دلار ارز کشور با اشاره به گزارش دیوان محاسبات کشور گفت: این پول گم نشده، اما آن کسانی که این ارز را گرفتند در تاریخ حسابرسی مدنظر دیوان محاسبات، هنوز براساس تعهدی که دادند مابه ازای ارز دریافتی، کالا وارد نکردند و هنوز بدهکار هستند.
,
 
,
وی با اشاره به ضرورت وجود شفافیت در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در سال جهش تولید تصریح کرد: قطعاً مجلس یازدهم به سمت نظارت دقیق و شفافیت پیش خواهد رفت و همچنین مجلس یازدهم نسبت به مجلس دهم بسیار پیگیر امور و تکالیفی خواهد بود که برعهده دولت می‌گذارد.
,
 
,
عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: باید تمام قوانین بودجه در سال ۹۹ اجرایی شود و اگر به درصدی از آن جامه عمل پوشانده نشود، نمی‌توان جهش تولید را محقق کرد و همچنین مسئولان نباید عملکردشان طوری باشد که بعد از مدتی بگویند ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد مطالبات رهبری در سال جهش تولید تحقق نیافته است؛ بنابراین از مجلس یازدهم انتظار می‌رود به‌گونه‌ای نظارت کند تا دولت و مسئولان مجبور شوند تکالیف بودجه‌ای خود را اجرایی سازند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه