اخبار داغ

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان:

ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت ها وظیفه اصلی مجلس یازدهم است

ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت ها وظیفه اصلی مجلس یازدهم است
منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم، گفت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم امروز و در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که اولویت های اصلی مجلس یازدهم چه باید باشد اظهار داشت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

وی افزود: شناخت کامل از حوزه و عرصه و اندازه مسائل و مشکلات اقتصاد کشور و تدوین نظام مسائل اقتصادی بر اساس اولویت ها ذیل سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و با توجه به شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر مسائلی است که زمینه ساز تحقق رشد و توسعه کشور خواهد بود.

,

به گفته اوسطی رسیدگی فوری به معیشت و سفره مردم باید در دستور کار مجلس قرار داشته باشد چرا که قدرت اقتصادی بخش عمده ای از جامعه کاسته شده و درآمد آنان پاسخگوی شرایط تورمی موجود نیست.

,

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه تحقق کارامدی در حوزه مدیریتی و اجرایی با تقویت بعد نظارتی مجلس قابل اجرا می باشد افزود: مبارزه قاطع و نظام مند با فساد و کج رویها و انحرافات موجود در همه سطوح و لایه های آن ضروری است.

,

وی در پایان با تاکید بر اجرای الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت گفت: دگر سازی و تمایز بخشی در الگوی توسعه کشور پس از ابلاغ الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت قابل اجرا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه