اخبار داغ

فرمانده سپاه فجر خبر داد:

آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان فارس/ اهدای 25 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم

آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان فارس/ اهدای 25 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم
سردار غیاثی با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان فارس گفت: در قالب برگزاری رزمایش کمک مومنانه 25 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، آئین آغاز رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه با حضور سردار سید هاسم غیاثی فرمانده سپاه فجر، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
, ,
سردار غیاثی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه بسیجیان و گروه های جهادی فارس در جمع آوری و توزیع هدفمند کمک های مردمی فعالانه نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ سری جهیزیه با مشارکت سپاه فجر، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس به زوج های جوان اهدا خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت رسانی به مردم فعالانه حضور داشته اند، گفت: ۲۳۰۰ نفر از بسیجیان نیز طی بیست روز گذشته در فرآیند اهدای خون به بیماران نیازمند حضور داشته اند‌.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در قالب برگزاری رزمایش کمک مومنانه 25 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع می شوند.
,
 
,
سردار غیاثی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور برای برخی اقشار آثار ناخوشایند اقتصادی و اجتماعی در بر داشته است، گفت: هم افزایی هدفمند ظرفیت های مردمی و سازمان ها در راستای جمع آوری حداکثری کمک ها و توزیع عادلانه بین اقشار آسیب پذیر یک مسئله بسیار با اهمیت است که با برگزاری هماهنگ رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان فارس به این مهم دست خواهیم یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه