اخبار داغ

قنادباشی مطرح کرد:

شوک دشمنان ایران از پرتاب ماهواره نور

شوک دشمنان ایران از پرتاب ماهواره نور
سفیر سابق ایران در لیبی گفت: ایران در حال حاضر وارد مرحله مهم قدرت دفاعی شده است. یعنی چندین مرتبه از آن چیزی که در عرصه قدرت دفاعی بودیم بالاتر رفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با بررسی دستاورد بزرگ اخیر سپاه، ماهواره نور اظهار داشت: این دستاورد بزرگ، شامل چندین عرصه مختلف می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
سفیر سابق ایران در لیبی گفت: یکی از این عرصه‌ها، تکنولوژی است. یعنی ایران به پیشرفته‌ترین تکنولوژی جهان دسترسی دارد. این موضوع از نظر جهانیان شگفت انگیز و موجب حیرت است.
,
 
,
قنادباشی عنوان کرد: در ساخت ماهواره چندین تکنولوژی مخابراتی مربوط به پرتاب موشک، ساخت موشک و تکنولوژی آن چه مربوط به فضا دخیل است.
,
 
,
وی افزود: ایران در حال حاضر وارد مرحله مهم قدرت دفاعی شده است. یعنی چندین مرتبه از آن چیزی که در عرصه قدرت دفاعی بودیم بالاتر رفتیم و به عبارتی قوه نظامی کشور افزایش رتبه یافته است.
,
 
,
کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: ایران توانست، در دوران تحریم‌های ظالمانه آمریکا توانمندی‌های کشور را در خصوص رفع نیازهای تکنولوژی به جهانیان نشان دهد.
,
 
,
قنادباشی بیان کرد: دستاورد بعدی در عرصه مکانیزم غافلگیری دشمن است، ایران دشمن را در ساخت و پرتاب موشک به طور عجیبی غافلگیر کرد، به رغم اینکه دشمنان تمام دستگاه‌های اطلاعاتی را بر مردم ایران متمرکز کرده‌اند، اما از سخت این موشک بی‌خبر بودند.
,
 
,
وی در پایان تأکید کرد: ایران با پرتاب ماهواره نور به فضا، سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان را نیز شکست داده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه