اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرعین:

معرفی ناقضان مدیریت پسماند به مراجع قضایی/ تکلیف محل دفن نخاله ساختمانی سرعین مشخص شود

معرفی ناقضان مدیریت پسماند به مراجع قضایی/ تکلیف محل دفن نخاله ساختمانی سرعین مشخص شود
حسن حسن پور گفت: گاها شاهد عدم رعایت مدیریت پسماند در سطح شهرستان هستیم که حفاظت محیط زیست شهرستان در‌ برخورد با تخلف و عدم‌ اجرای قوانین هیچ‌گونه‌ مسامحه نکرده و مراتب را به مراجع قضایی ارجاع دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن حسن پور در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: زباله یکی از چالش‌های شهرستان سرعین است که باید با قوت هر چه تمام‌تر در حل آن اهتمام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: گاها شاهد عدم رعایت مدیریت پسماند در سطح شهرستان هستیم که حفاظت محیط زیست شهرستان در‌ برخورد با تخلف و عدم‌ اجرای قوانین هیچ‌گونه‌ مسامحه نکرده و مراتب را به مراجع قضایی ارجاع دهد.
فرماندار سرعین گفت: سرعین شهری است که به تناسب ساخت و سازی که در آن انجام می‌شود، تولید نخاله دارد که باید تعیین محل مناسب جهت دپوی نخاله‌های ساختمانی در اولویت شهرداری قرار بگیرد.

,
,

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات قبلی کارگروه پسماند، فرمانداری از عملکرد شهرداری در مباحث پسماند و نخاله گله‌مند بوده و از تاخیر در اقدام آن‌ها انتقاد دارد.
حسن پور گفت: موضوع‌ مدیریت پسماند و نخاله شهر سرعین از موضوع پل کمربندی سرعین مهم‌تر است و تا ۲۰ روز آینده تکلیف محل نخاله‌های ساختمانی مشخص شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه