اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی:

870 مددجوی آسیب دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی حمایت مالی شدند

870 مددجوی آسیب دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی حمایت مالی شدند
عرب نژاد گفت: ۸۷۰ مددجوی آسیب دیده ازویروس کرونا از حمایت‌های مالی بهزیستی خراسان‌جنوبی بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۷۰ مددجوی آسیب دیده ازویروس کرونا از حمایت‌های مالی بهزیستی خراسان‌جنوبی بهره‌مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: در این شرایط لازم است در راستای بهره‌گیری از ظر فیت‌های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی سایر سازمان‌ها و نهاد‌های فعال در عرصه رفاه و سلامت اجتماعی کشور به منظور تقویت و گسترش حمایت همه جانبه از آحاد جامعه هدف همکاری‌های لازم انجام شود.
,
 
,
اختصاص 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان
, اختصاص 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان, اختصاص 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط بحران شیوع ویروس کرونا با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و یک میلیارد و 950 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای پرداخت به مددجویان تحت حمایت بهزیستی اختصاص یافت.
,
 
,
عرب نژاد عنوان کرد: این مبالغ جهت جبران آسیب‌های ناشی از بحران کرونا و جبران بخشی از خسارت‌های اقتصادی تحمیل شده، توسط سازمان بهزیستی کشور به این استان اختصاص یافته است. 
,
 
,
وی اظهار کرد: اقدامات لازم جهت توزیع شهرستانی این اعتبارات طی جلسات ستادی و ویدئوکنفرانسی با روئسای شهرستان‌ها برگزار و هماهنگی لازم بابت ثبت درخواست پرداخت در سامانه‌های الکترونیک در حال انجام است.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مبالغ بین ۳ تا 5 میلیون ریال تا تاریخ دهم اردیبهشت ماه، نقداً و بصورت متمرکز توسط بهزیستی کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه