اخبار داغ

در کوی شهید صیاد شیرازی گرگان انجام شد؛

زمین خواری در ایام کرونا/ همراهی قابل تامل دستگاه های دولتی در روز پایانی سال ! + تصاویر

زمین خواری در ایام کرونا/ همراهی قابل تامل دستگاه های دولتی در روز پایانی سال ! + تصاویر
درست در روز پایانی سال یعنی 28 اسفند زمینی در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان کوچه صیاد 29 به فردی واگذار می شود ، جالب اینکه ظرف چند روز پروانه از شهرداری می گیرد ، در حالیکه به خاطر کرونا و نوروز عملا دستگاهها در این ایام نیمه تعطیل بودند !!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند در سایه کرونا و تعطیلی نصفه و نیمه ادارات و دستگاه های دولتی گرگان در روزهای پایانی سال ،  عده ای با سوء استفاده از وضع موجود اقدام به یک فقره زمین خواری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این زمین خواری در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان ، کوچه صیاد 29 داخل کوچه سمت چپ اتفاق افتاده و اهالی محل به شدت به این قضیه اعتراض دارند .

,

در سایه غفلت مراجع نظارتی و شاید هم همراهی معنادار برخی دستگاههای اجرایی این فرد توانسته دو محوطه 164 متری را با بلوک حصار کشی نموده و درب آن را نیز به طرف جنگل بگیرد .

,

منابع موثق خبر داده اند روز 25 اسفندماه جلسه ای در اداره کل منابع طبیعی و 28 اسفند ماه نیز جلسه ای در سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان برگزار شد و این زمین که متعلق به اراضی ملی و بیت المال بوده به یک شخص خاص !!! واگذار شده است .

,

جالب اینجاست که این ایام دقیقا همزمان با شیوع کرونا و شلوغی پایان سال در بازارها جهت خرید مایحتاج شب عید بوده و هیچ کسی حواسش به اینجور کارها نیست .

,

قابل تامل است که با قانونی جلوه دادن تحویل زمین از راه و شهرسازی به این فرد ، شهرداری نیز خیلی سریع پروانه صادر کرده در حالیکه روند صدور پروانه در حالت عادی، همه چیز هم آماده باشد چندین ماه طول می کشد ، حال چرا برای این فرد خاص !! اینقدر زود انجام شده است ؟

,

از طرفی کارشناسان می گویند این اراضی چون بیت المال و ملی است نمی تواند به فرد واگذار شود و راه و شهرسازی صرفا می تواند آن را به شرکت تعاونی ها

,

واگذار نماید ، ضمن اینکه بخش هایی از این زمین به رودخانه مجاور نیز تعرض کرده و شرکت آب منطقه ای باید نسبت به این امر حساسیت داشته باشد.

,

منتظر پاسخگویی متولیان مربوطه هستیم ...

,

تصاویر این زمین خواری را ببینید :

, تصاویر این زمین خواری را ببینید :,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه