اخبار داغ

انبارلویی:

ماهواره نور قدرت بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهد

ماهواره نور قدرت بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهد
معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: پرتاب موفق ماهواره نور و قرارگیری آن در مدار 425 کیلومتری زمین، قدرت بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدکاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با پرتاب ماهواره نظامی نور به‌عنوان نخستین ماهوراه نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب موفق ماهواره نظامی نور، یک رونمایی جدید از قدرت نظامی، علمی و فنی خود به نمایش گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: پرتاب ماهواره نور یک شوک خبری به جهان به‌ویژه در شرایط کرونایی امروز وارد کرد و منجر به واکنش شتاب‌زده کشورهای غربی شد.
,
 
,
معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که با پرتاب ماهواره نور ایران جزو ۱۰ کشور دارنده فناوری ماهواره‌های نظامی محسوب می‌شود، عنوان کرد: نکته بسیار مهم این است که سپاه با پرتاب این ماهواره هم بر فضا و هم بر زمین مسلط شده و ما را به یک قدرت نظامی رسانده که اهمیت آن در واکنش‌های اروپا و آمریکا نمایان است.
,
 
,
انبارلویی یادآور شد: کشورهایی که تا به امروز فناوری ساخت و پرتاب ماهواره‌های نظامی را به دست آورده‌اند در واقع پس از چندین بار آزمایش و شکست در نهایت موفق به دستیابی به این فناوری شده‌اند، اما سپاه پاسداران با یک بار آزمایش و تلاش به این فناوری دست پیدا کرده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که توان نظامی ایران توسط پژوهشگاه‌های نظامی جهان در حال رصد است، افزود: قدرت پهپادی، قدرت موشکی، قدرت سایبری و قدت هوافضای جمهوری اسلامی به یکی از نقاط قوت بازدارندگی کشورمان تبدیل شده و همین امر مورد توجه این پژوهشگاه‌ها قرار گرفته است.
,
 
,
جمهوری اسلامی قدرتمندترین کشور غیرهسته‌ای در جهان است
,
فعال سیاسی اصولگرا با بیان این مطلب که امروز جمهوری اسلامی به قدرتمندترین کشور غیرهسته‌ای جهان تبدیل شده‌ است، خاطرنشان کرد: بعد از حمله ایران به عین‌الاسد، آمریکا نتوانست کوچکترین واکنشی علیه ما نشان دهد و این عدم واکنش نشان می‎‌دهد که آمریکایی‌ها از قدرت نظامی ایران مطلع هستند و وقتی هزینه و فایده را تحلیل می‌کنند به این نتیجه پی می‌برند که نه‌تنها حمله به ایران هیچ فایده‌ای ندارد، بلکه زیان‌بار هم خواهد بود.
,
 
,
انبارلویی گفت: پرتاب موفق ماهواره نور و قرارگیری آن در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین، قدرت بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهد و توان دفع تهدیدات را چندین برابر خواهد کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه