اخبار داغ

ویروس کرونا شرمنده تمام محبت‌ها و مهربانی‌ها؛

سرباز سروآبادی تمام پس اندازش را صرف کمک به آسیب دیدگان از کرونا کرد

سرباز سروآبادی تمام پس اندازش را صرف کمک به آسیب دیدگان از کرونا کرد
حس زیبای نوع دوستی در همبستگی و یاری رساندن به نیازمندان زبان را از ابراز این همه مهربانی و همدلی ناتوان ساخته و در جمله‌ای کوتاه می‌توان گفت که یک سرباز سروآبادی با اهدای تمام پس اندازش به خانواده های آسیب دیده، ویروس کرونا را شرمنده محبت و مهربانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، شاید تا چند ماه پیش تمام فکرش پایان روز‌های خدمت سربازیش بوده باشد، اما حالا دیگر با شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط برایش فرق می‌کرد و تمام ذهنش را خانواده‌های درگیر کرده بود که این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا امرار معاششان دستخوش تغیراتی شده بود و دیگر از پس خرج و مخارج زندگیشان برنمی آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

حس زیبای نوع دوستی در همبستگی و یاری رساندن به نیازمندان زبان را از ابراز این همه مهربانی و همدلی ناتوان ساخته و در جمله‌ای کوتاه می‌توان گفت که ویروس کرونا شرمنده تمام این محبت و مهربانی‌ها است.

,

در این بین مردمی که در عین محرومیت؛ قلب بزرگی دارند آستین همت را برای حمایت از یکدیگر بالا زده وبا اقدام وتهیه و ارسال بسته‌های معیشتی کالا‌های مورد نیاز مردم نیازمند را حتی اگر شده با پس انداز اندک خود تامین کرده اند.

,

«خیام رحمانی» سرباز وظیفه حوزه مقاومت بسیج شهید فرشته ژریژه سپاه سروآباد است که حدود ۳ ماه حقوق خود را برای خرید تلفن همراه پس انداز کرده بود، اما در این روز‌هایی که معیشت بسیاری از مردم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است در اقدامی ارزشمند با پس انداز خود ۱۵۰ بسته معیشتی را با همکاری و مشارکت حوزه محل خدمت خود تهیه نموده و در بین نیازمندان آن روستا توزیع کرده اند.

,

خیام رحمانی این سرباز وظیفه شناس در گفتگو با کُردتودی،  اظهار کرد:من به عنوان یک سرباز با درآمد بسیار ناچیز مشغول به خدمت بودم، اما با شیوع ویروس کرونا هر روز در روستا شاهد زندگی خانواده‌هایی بودم که برای تامین معاش زندگی دچار مشکل شده بودند.

, کُردتودی،,  ,

رحمانی می‌گوید: بیشتر مرادن روستا برای کسب کار و درآمد به کارخانه‌های عراق می‌رفتند، اما در روز‌های که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و با بسته شدن مرز باشماق اکثر مردان روستا بیکار شدند و واقعا در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفتند.

,

وی افزود: چند ماهی بود که حقوق ماهانه ام را نگرفته بودم چرا که قصد داشتم با پسنداز کردن این حقوق گوشی موبایل خریداری کنم، اما با دیدن شرایط سخت مردم در روستا پول پسنداز را صرف خریداری بسته‌ای معیشتی کردم و توانستم با اینکار به ۸۰ خانوار در روستا کمک کنم.

,

این سرباز عنوان کرد: حس مهربانی حس بسیار عجیبی است چرا که وقتی کسی تصمیم به انجام کار خیری می‌کند به این باور می‌رسد که قبل از اینکه کسی را به آرامش برساند خود نیز به آرامش خواهد رسید.

,

کار این سرباز و تمام کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در این روز‌ها به یاری نیازمندان می‌شتابند تا دست نیازمندی را بگیرند قابل تقدیر است. کسانی که احساس مسئولیت کرده و به اندازه وسع و توان خود برای کمک به همنوعان خود اعلام آمادگی کرده و در یاری رساندن به هم وطنان لحظه‌ای را دریغ نمی‌کنند.

,

اینچنین افرادی در یاری‌رساندن به نیازمندان شخصیت والای انسانی خویش را به منصه ظهور رسانده اند تا حس خوب همبستگی، همدلی و مهربانی را در این روز‌ها معنا ببخشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه