اخبار داغ

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه انجام شد؛

معارفه فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان/ سردار پاکپور: کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی است

معارفه فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان/ سردار پاکپور: کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی است
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با برنامه ریزی و مجاهدت‌های صورت گرفته هم اکنون کشور و به تبع آن کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با بیان اینکه برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه خون‌های زیادی ریخته شده است, گفت: دشمن با ناامن کردن منطقه سعی داشت مانع توسعه کردستان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,
سردار پاکپور به اهمیت قرارگاه شهید شهرامفر در ایجاد امنیت استان کردستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و مجاهدت‌های صورت گرفته هم اکنون کشور و به تبع آن کردستان دارای بالاترین ضریب امنیتی هستند.
,
بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز به نقش سپاه در محرومیت زدایی از استان اشاره کرد و گفت: تلاش برای توسعه یافتگی یک وظیفه همگانی است.
,
سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه هم ایجاد امنیت را مهم ارزیابی و کرد و خاطر نشان کرد: که حفظ و تدوام امنیت از ایجاد آن مهمتر است.
,
سردار اوسانلو به تلاش‌های صورت گرفته توسط تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان اشاره کرد و افزود: همکاری ارگان‌های مختلف دولتی موجب ایجاد و تدوام امنیت کردستان است.
,
سردار محمد حسین رجبی که ۱۰ سال فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرامفر را بر عهده داشت با بیان اینکه اگر امنیت پایدار نباشد توسعه هم اتفاق نمی‌افتد, گفت: امنیت موجود در منطقه با کمک و همکاری مردم ایجاد شده است.
,
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان هم کمک به سلامت استان را از دیگر وظایفی عنوان کرد که بعد از بیماری کرونا بر عهده سپاه گذاشته شد.
,
در پایان این مراسم از زحمات سردار رجبی تقدیر شد و سردار حسینی به عنوان فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر منصوب شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه