اخبار داغ

منتخب مردم در مجلس یازدهم:

بایستی برای افزایش قدرت خرید و تامین رفاه کارگران اقدام اساسی شود/ کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند

بایستی برای افزایش قدرت خرید و تامین رفاه کارگران اقدام اساسی شود/ کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند
منتخب مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کارگران در پیشانی جبهه تولید و صنعت قرار گرفته‌اند و چرخ اقتصاد را به گردش در می‌آورند، گفت: نظام بایستی برای افزایش قابل قبول قدرت خرید کارگران اقدام اساسی انجام دهد؛ چرا که یکی از الزامات اساسی در پیشبرد اهداف پیشرفت همه جانبه و قوی تر شدن کشور، تکریم کارگران و تامین رفاه آنها است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدناصر موسوی لارگانی، منتخب مردم در مجلس یازدهم و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در یادداشتی اختصاصی برای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت روز جهانی کارگر نوشت: کسی که برای تأمین معاش خانواده‌اش تلاش کند مانند رزمنده‌ در راه خداست. امام صادق (ع)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است که حداقل به گفتار از کارگران خدوم، زحمتکش و تلاش‌گر که بی‌ادعا در پیشانی جبهه تولید و صنعت قرار گرفته‌اند و با همتی والا چرخ صنعت و تولید را به گردش در می‌آورند تجلیل و قدردانی گردد.
,
 
,
در توصیف جایگاه کارگران همین بس که جایگاه کار و کارگر همواره مورد توجه خداوند متعال در آیات  و روایات متعدد قرار داشته است.
,
 
,
اکنون که همزمان با آغاز ماه ضیافت الهی در هفته کار و کارگر قرار داریم، این تقارن را گرامی داشته و روز کارگر را به همه کارگران و تلاشگران بی‌ادعای عرصه تولید تبریک عرض می‌نمایم.
,
 
,
مقام معظم رهبری سال ۹۹ را با عنوان سال«جهش تولید» نام گذاری فرمودند تا بار دیگر بر نقش ویژه کارگران در قوی‌تر شدن کشور صحه گذاری شود. کارگران عزیز به عنوان ستون فقرات اقتصاد و تولید شایسته توجه و تکریم بیش از این هستند.
,
 
,
در روزهایی که به واسطه شیوع جهانی ویروس کرونا و تورم افسارگسیخته در سطح کشور، تامین معیشت اقشار آسیب پذیر دچار مشکل شده کارگران به خصوص کارگر شریف روزمزد و فصلی به شدت در عسر و حرج زندگی می‌کنند و بایستی به صورت ویژه و سریع برای برون رفت از این چالش مهم با واقع بینی چاره اندیشی شود.
, در روزهایی که به واسطه شیوع جهانی ویروس کرونا و تورم افسارگسیخته در سطح کشور، تامین معیشت اقشار آسیب پذیر دچار مشکل شده کارگران به خصوص کارگر شریف روزمزد و فصلی به شدت در عسر و حرج زندگی می‌کنند و بایستی به صورت ویژه و سریع برای برون رفت از این چالش مهم با واقع بینی چاره اندیشی شود.,
 
,
نظام بایستی برای افزایش قابل قبول قدرت خرید کارگران اقدام اساسی انجام دهد؛ چرا که یکی از الزامات اساسی در پیشبرد اهداف پیشرفت همه جانبه و قوی تر شدن کشور، تکریم کارگران و ایجاد احساس سربلندی و تعلق خاطر در این عزیزان و همچنین تامین رفاه آنها است.
,
 
,
بر خود می‌بالم که خادم مردم عزیز استانی هستم که همواره پیش قراولان عرصه تولید و کار در سطح کشور بوده و هستند و این وظیفه ام را چندین برابر می‌کند.
,
 
,
امیدوارم با تشکیل مجلس طراز انقلاب اسلامی و فارغ از هیاهوهای سیاسی و رسانه‌ای بتوانیم ضمن به حرکت درآوردن این دولت خسته؛ فارغ از شعار و وعده و وعید و با اصلاح دقیق و جامع قوانین مرتبط با کارگران و نظارت دقیق بر عملکرد دولت، بخشی از وظایف سنگین مان در قبال کارگران عزیز را انجام دهیم.
, امیدوارم با تشکیل مجلس طراز انقلاب اسلامی و فارغ از هیاهوهای سیاسی و رسانه‌ای بتوانیم ضمن به حرکت درآوردن این دولت خسته؛ فارغ از شعار و وعده و وعید و با اصلاح دقیق و جامع قوانین مرتبط با کارگران و نظارت دقیق بر عملکرد دولت، بخشی از وظایف سنگین مان در قبال کارگران عزیز را انجام دهیم.,
 
,
والعاقبه للمتقین
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه