اخبار داغ

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد

بهره‌مندی43 روستای خراسان‌جنوبی از سایت تلفن همراه طی یک‌سال

بهره‌مندی43 روستای خراسان‌جنوبی از سایت تلفن همراه طی یک‌سال
آذری نصر آباد گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۳ روستا در خراسان جنوبی تحت پوشش سایت تلفن همراه قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: شرکت مخابرات در راستای اجرای پروژه USO با کمک اعتبارات دولتی به دنبال توسعه اینترنت و سایت‌های همراه اول در روستاها است که از  سال گذشته تاکنون ۴۳ سایت ۲G در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، درمیان، زیرکوه، سربیشه، فردوس، قاین، نهبندان به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با اشاره به راه‌اندازی سه سایت ۳G در شهرستان‌های طبس، بشرویه و بیرجند از سال گذشته تاکنون، بیان کرد: ۱۸ سایت ۴G نیز با کمک اعتبارات دولتی در شهرستان‌های  بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سربیشه، طبس، فردوس و قاین راه‌اندازی شده است  و از سال گذشته تاکنون ۴۳ روستا زیر پوشش سایت تلفن همراه در خراسان‌جنوبی قرار گرفتند که ۱۱ نقطه آن به تجهیزات اینترنت پرسرعت تلفن همراه مجهز شده‌اند.
,
 
,
سرپرست شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم این موضوع در توسعه روستایی، اظهار کرد: ۱۰ نقطه روستایی بهره‌مند از سایت تلفن همراه نسل دوم ( ۲G) و یک نقطه روستایی نسل چهارم همراه (۴G) از سال گذشته تاکنون به تجهیزات اینترنت پرسرعت تلفن همراه مجهز شده‌اند.
,
 
,
آذری نصرآباد در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده برای این طرح ، گفت: برای اجرای این سایت‌های تلفن همراه در روستاهای خراسان‌جنوبی ۴۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۴۰۰ میلیارد ریال  از محل اعتبارات شرکت مخابرات هزینه شده است.
,
 
,
وی افزود: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول، شبکه تلفن همراه در مناطق مختلف خراسان جنوبی به ویژه مناطق جاده‌ای و روستایی و مناطق پرترافیک استان تقویت و طبق زمان‌بندی  نصب و بهره‌برداری خواهد شد.
,
 
,
سرپرست شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به طرح در خانه بمانیم، بیان کرد: پیرو این طرح برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با توجه به نیاز مشترکان به اینترنت با کیفیت بالا برای دانش‌آموزان، معلمان، کسب و کارهای الکترونیک، شرکت مخابرات در سال جدید نسبت به توسعه و ارتقای تجهیزات از جمله راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول اقدام کرده تا روستائیان نیز بتوانند از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار شوند.
,
 
,
بهره‌مندی ۹۹ درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی از خدمات مخابراتی
, بهره‌مندی ۹۹ درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی از خدمات مخابراتی, بهره‌مندی ۹۹ درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی از خدمات مخابراتی,
 
,
آذری نصرآباد در پایان گفت: این اقدامات تاثیر بسزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول خواهد داشت و در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی یعنی بیش از یک هزار و ۹۰۰ روستا از امکانات مخابراتی بهره‌مند هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه