اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبرداد؛

فعالیت 90 درصد کانون‌های مساجد روستایی زنجان برای مقابله با بیماری کرونا

فعالیت 90 درصد کانون‌های مساجد روستایی زنجان برای مقابله با بیماری کرونا
حجت‌الاسلام علی یاری محمدی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: برای مقابله و جلوگیری از پیشگیری بیماری کرونا، 90 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی استان زنجان پای کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی یار محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در میدان مقابله با این ویروس قرار گرفته و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با اشاره به فعالیت 30 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه دوخت ماسک و شیلد در استان زنجان، بیان داشت: گند زدائی و ضد عفونی محیط مسجد و کانون‌های مساجد با مشارکت اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونا توسط کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان انجام شد.
,
 
,
این مسئول از فعالیت 90 درصدی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا خبرداد و گفت: 30 درصد کانون‌های شهری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.
,
 
,
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: پویش کتابخوانی با 3 عنوان کتاب برای مردم در فضای مجازی برگزار شده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام یاری محمدی از طراحی و تولید محتوا در فضای مجازی برای تشویق مردم برای در خانه ماندن خبرداد و گفت: در زمینه نحوه ارتباط والدین با کودکان نیز محتواهای خوبی در فضای مجازی منتشر شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مسابقه لب خوانی با موضوع مقابله با ویروس کرونا به صورت مجازی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان با حضور 10 استان برگزار شد.
,
 
,
این مسئول از اجرای طرح ملی راهکار در استان زنجان خبرداد و گفت: این طرح از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور (فهما) برای قابله با شیوع بیماری کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی برگزار شده است.
,
 
,
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه در قالب این طرح (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار) از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری اجرایی می‌شود، ادامه داد: این طرح شامل 14 برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه‌ای ویژه مساجد و خانواده‌های نیازمند اجرایی می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام یار محمدی بیان داشت: در زمینه همدلی و کار و ایثار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اقدام به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان می‌کنند.
,
 
,
وی با تقدیر از حمایت‌های خیرین در زمینه تهیه بسته‌های بهداشتی، گفت: با کمک خیرین اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برجسته‌تر شد.
,
 
,
این مسئول از فعالیت 380 کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان خبرداد و گفت: برنامه‌های مختلفی از سوی این کانون‌ها در طول سال برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه