اخبار داغ

واکنش نمایندگان مردم کُردستان در پی شهادت سه تن از نیروهای سپاه بیت المقدس

واکنش نمایندگان مردم کُردستان در پی شهادت سه تن از نیروهای سپاه بیت المقدس
نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در پی به شهادت رساندن سه تن از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کردند؛ گام های استوار ملت ایران با اهدای این شهدای گرانقدر مستحکم تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع خواهد شد.

,

نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در پی به شهادت رساندن سه تن از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کردند؛ گام های استوار ملت ایران با اهدای این شهدای گرانقدر مستحکم تر می شود.

,

, ,

ترور سربازان وطن نشانه زبونی و درماندگی دشمنان است

, ترور سربازان وطن نشانه زبونی و درماندگی دشمنان است,

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در ایامی که همه مسلمانان به مناجات الهی مشغول هستند شاهد اقدامی ناجوانمردانه و ترور سه فرد مسلمان در منطقه عمومی دیواندره بودیم.

,

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار کرد: این سه شهید بزرگوار از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان بوده و جان خویش را برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه فدا کرده اند لذا یاد و نام این عزیزان برای همیشه جاودان است.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود این اقدام تروریستی را نشانه زبونی و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران آن ها در برابر اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: گام های استوار ملت ایران با اهدای این شهدای گرانقدر مستحکم تر می شود.

,

فرشادان افزود: دشمنان باید بدانند که امنیت کردستان با این حرکات ددمنشانه خدشه دار نخواهد شد چرا که امنیت این منطقه مردمی بوده و خود مردم کردستان با حمایت از فرزندانشان در نیروهای مسلح از امنیتشان دفاع می کنند.

,

, ,

شهادت نیروهای سپاه ضامن امنیت کردستان است

, شهادت نیروهای سپاه ضامن امنیت کردستان است,

بهزاد رحیمی منتخب مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن محکومیت شهادت سه تن از پاسداران والامقام سپاه کردستان اظهار کرد: خبر شهادت مظلومانه سه تن از رزمندگان سپاه کردستان توسط عوامل ضد انقلاب مایه تاثر و تالم گردید.

,

وی افزود: هوشیاری و شجاعت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان بومی در مناطق مرزی استان تضمین کننده امنیت کشور و مردم عزیزمان است و بدون شک مردم شهیدپرور استان کردستان قدردان رشادتها و فداکاری‌های فرزندان خود هستند.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه گمراهان دست‌نشانده باید بدانند که در مصادف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند, گفت: این اقدامات جنایتکارانه پیامی جز زبونی دشمنان و تداوم توطئه آفرینی استکبار جهانی و عوامل نشان‌دار آنها در منطقه نداشته و البته به لطف و مدد الهی و به برکت خون شهدای والامقام نتیجه‌ای جز وحدت و همدلی مردم عزیز ما را در پی نخواهد داشت.
 
رحیمی عروج ملکوتی سه تن از پاسداران سپاه بیت المقدس که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری جان شیرین خود را نثار نموده اند، محضر رهبر معظم انقلاب خانواده معظم و داغدیده این شهدای والامقام و بازماندگان مکرم و پرسنل فداکار سپاه پاسداران استان کردستان تسلیت عرض نمود و از خداوند منان علو درجات را برای شهدای والامقام مسئلت کرد.

,
,
,
,
,

, ,

ضد انقلاب سال هاست که با ترور مانع توسعه کردستان می شود

, ضد انقلاب سال هاست که با ترور مانع توسعه کردستان می شود,

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن عرض تسلیت در پی شهادت پاسداران رشید انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه ضد انقلاب با حمایت کشورهایی که به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش برای حفظ امنیت این آب و خاک می باشند را به شهادت رسانده اند.

,

وی ادامه داد: این حرکات مذبوحانه نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینگونه اقدامات ضد انقلاب توسعه و آبادانی استان کردستان را محدود کرده است و اجازه جذب سرمایه گذار در منطقه را نمی دهد.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت کرد به دنبال امنیت و آرامش است افزود: هیچ کس از اقدامات گروهک های ضد انقلاب راضی نیست و این رفتارها جایگاهی در میان مردم ندارد.

,

علوی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی و بخشش و رحمت الهی است گفت: این افراد هیچ نوع شناختی نسبت به واژه های انسانیت ندارند و تنها به دنبال برآورده نمودن خواسته های سروران خود هستند.

,

, ,

سرهنگ سلیمی از مجاهدان واقعی اسلام وانقلاب بود

, سرهنگ سلیمی از مجاهدان واقعی اسلام وانقلاب بود,


منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ما می دانند سرهنگ سلیمی از مجاهدان واقعی اسلام وانقلاب بود چرا که همه ما شاهد بودیم زمانی که در دو شهرستان مریوان و سروآباد مسولیت فرماندهی سپاه رابرعهده داشتند، خدمات زیادی به مناطق محروم در نقاط مختلف دو شهرستان را موجب شدند وآثار نیک و نام عالیقدر ایشان در دل مردم استان کردستان وبویژه شهرستانهای مریوان وسروآباد تا ابد ماندگار خواهد بود.

,
,

وی گفت: این ضایعه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده محترم آن شهیدان عالیقدر، تمامی رزمندگان و بویژه نیروهای سپاهی، خانواده شهدا و‌ تمامی عاشقان ولایت و دلدادگان انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهیدان گرانقدر مسئلت نموده و ازدرگاه لایزالش برای بازماندگان صبرجمیل طلب دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه