اخبار داغ

مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان استان زنجان:

صادرات ماهی استان زنجان متوقف شد

صادرات ماهی استان زنجان متوقف شد
مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان استان زنجان با اشاره به موضوع صادرات ماهی از استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا صادرات ماهی استان زنجان متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه صادرات ماهی از استان زنجان متوقف شده است اظهار کرد: به دلیل بیماری کرونا صادرات ماهی از استان زنجان متوقف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه ماهی از استان زنجان به گیلان و مازندان صادر می‌شد که به دلیل بیمار کرونا متوقف شده است افزود: مصرف ماهی کاهش یافته و بیشتر ماهی تولیدی استان زنجان در مازندان و گیلان مصرف می‌شود.

,

مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه به خاطر موضوع کاهش مصرف ماهی، فروش آن به شدت پایین آمده است بیان کرد: هر ساله مصرف ماهی از فروردین ماه تا تیر ماه کاهش می‌یابد امسال میزان مصرف نسبت به سال گذشته پایین‌تر است.

,

وی با تاکید براینکه این موضوع باعث نشده بچه ریزی ماهی در استان زنجان کاهش یابد افزود: میزان تولید ماهی در سالجاری نیز برابر سال گذشته پیش‌بینی شده است.

,

حقی‌راد با اشاره به اینکه قیمت‌ نهاده‌های ماهی افزایش یافته است گفت: در حال حاضر متوسط قیمت خوراک ماهی در بازار 10 هزار 500 تا 11 هزار تومان است.

,

وی با تاکید براینکه از سال 97 قیمت خوراک ماهی رو به افزایش بوده و از 6 هزار تومان به حدود 11 هزار تومان در سالجاری رسیده است بیان کرد: این کار باعث افزایش قیمت ماهی از حدود 11 و 12 هزار تومان به 27 تا 28 هزار تومان رسیده است.

,

مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان عنوان کرد: اگر روند صادرات از حالت توقف خارج شود قطعا بچه ریزی اتفاق می‌افتد و سال گذشته میزان تولید ماهی استان 17 هزار و 280 تن بود و امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم میزان تولید استان به این مقدار برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه