اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

کمترین برخورد وزارت خارجه، اخراج سفیر جاسوس آلمان است/ ضرورت پیگیری دیپلمات ایرانی دستگیرشده در آلمان

کمترین برخورد وزارت خارجه، اخراج سفیر جاسوس آلمان است/ ضرورت پیگیری دیپلمات ایرانی دستگیرشده در آلمان
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اخراج سفیر مسئله دار آلمان کمترین جواب وزارت خارجه به این قانون شکنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به جاسوس بودن سفیر آلمان در ایران گفت: آنچه که مسلم است اینکه تمام دنیای غرب هیچگاه روابط مناسبتی صادق و دوست با ایران و چه بسا با کشورهای شرقی نداشته و ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: این خود نشان می دهد که اگر هم یکسری انعطاف ها و یا استتثناها بوده بخاطر منافع خود کشورهای غربی بوده که برخوردها را متعادل کنند. اما اکنون در یک تضاد آشکار که جهت گیری ها کاملا مشخص است دشمنی خود را با دین اسلام به اثبات رسانده اند.

,

کاظم زاده با بیان اینکه دنیای غرب در مناسبات قابل اعتماد نیست، افزود: هر لحظه باید رفتارهای آنان را با علامت سئوال و تهدید نگاه کرد مگر اینکه خارج از این ثابت شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام بیان کرد: لذا فردی بعنوان سفیر یک کشور معرفی و وارد آن کشور می شود از اهمیت بالایی برخوردار است بطوریکه باید تمام پارامترهای امنیتی و اطلاعاتی را به طور دقیق  و کامل طی کند.

,

وی ابراز کرد: در این صورت باید از جمیع جهات تمام دیپلمات ها و بلکه در سیطره فراتر تمام عوامل خارجی را ضمن احترام متقابل باید با دیده دوست نگاه نکرد بخصوص در حوزه روابط خارجی که باید حساس تر دنبال شود.

,

کاظم زاده اذعان کرد: اطلاعات برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر درز پیدا کند ضربات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت لذا دستگاه نظارتی و اطلاعاتی کشور باید از هوشیاری بلایی برخوردار باشد به ویژه به عوامل کشورهای بیگانه.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: در تظاهراتی که در ماه های نه چندان دور شکل گرفت سفیر انگلیس در میان تظاهرکنندگان شرکت می کند، لذا این سفیر باید بلافاصله اخراج می شد چرا که جای سفیر در میان آشوبگران نیست.

,

وی گفت: در ماجرای سفیر آلمان در ایران نیز همینطور اما می بینیم که طرف های مقابل به راحتی دیپلمات ایرانی را به اتهام واهی بمب پذاری در همایش منافقین در اقدامی غیرقانونی دستگیر می کنند اما در داخل علیرغم جاسوسی های آشکار اقدامی صورت نمی گیرد و یا اگر می گیرد در کمترین حد است.

,

کاظم زاده تأکید کرد: هر گاه در تراز کشورهای بیگانه و غربی با آنان برخورد نشود باعث گستاخی و سوءاستفاده می شود و اخراج سفیرهای مسئله دار همچون انگلیس و آلمان کمترین جواب به این قانون شکنی آنان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه